w

Unilever rozszerza swoją działalność w Polsce: inwestycja w poznańskiej fabryce ma wartość 90 milionów złotych

unilever

Unilever, globalny gigant w dziedzinie FMCG, zapowiada znaczącą rozbudowę swojego zakładu produkcyjnego w Poznaniu. Inwestycja, której wartość osiąga niemal 90 milionów złotych, ma ruszyć w najbliższym czasie.

Ambitne plany dla poznańskiego zakładu

Zainwestowane środki zostaną wykorzystane na stworzenie nowej linii produkcyjnej, która skupi się na produkcji ramen dla marek Knorr, Unox oraz Amino. Automatyzacja procesów ma na celu osiągnięcie poziomu wydajności wynoszącego 600 tys. opakowań dziennie. Produkty będą nie tylko dostępne dla polskich konsumentów, ale także zostaną wyeksportowane do Holandii, na Węgry i do innych krajów europejskich.

Poznań jako kluczowy ośrodek produkcyjny

Zakład w Poznaniu jest jednym z trzech zakładów Unilevera w Polsce i odgrywa ważną rolę w europejskiej strategii firmy. Jest to fabryka, która odpowiada za największą produkcję spożywczą w Europie, z wynikami sięgającymi średnio 10 tys. ton produktów na miesiąc.

Komentarze z pierwszej ręki

„Inwestycja w Poznaniu jest kolejnym krokiem w naszej długoterminowej strategii. Odpowiadamy na potrzeby rosnącego rynku europejskiego, jednocześnie umacniając naszą pozycję w Polsce,” mówi Hanneke Faber, prezes ds. żywienia w Unilever.

Przemysław Fejfer, dyrektor fabryki w Poznaniu, dodaje: „Dzięki tej inwestycji będziemy mogli jeszcze efektywniej odpowiadać na potrzeby naszych klientów i kontynuować rozwijanie naszego biznesu”.

Zrównoważona inwestycja

Warto również podkreślić, że plany inwestycyjne zostały opracowane z myślą o zrównoważeniu środowiskowym. Obejmuje to m.in. optymalizację zużycia energii i wody, a także wprowadzenie najnowszych innowacji technologicznych na terenie fabryki.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Logistyka marketingowa

Logistyka marketingowa: więcej niż tylko produkt na półce

użwanie muzyki w lokalu

Używanie muzyki w lokalu: muzyka w kontekście biznesowym