Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Centrala telefoniczna w chmurze – czym jest i gdzie się sprawdzi?

Co to jest centrala telefoniczna to pytanie, które najczęściej zadają sobie osoby, które poszukują funkcjonalnego i niedrogiego rozwiązania służącego do kompleksowego zarządzania połączeniami telefonicznymi. Nowoczesne wirtualne centrale telefoniczne pozwalają swoim użytkownikom nie tylko na usprawnienie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, ale przede wszystkim na znaczą redukcję kosztów związanych z połączeniami głosowymi. Co to jest centrala telefoniczna i jakie firmy koniecznie powinny w nią zainwestować?

 

Wirtualna centrala telefoniczna – przyszłość nowoczesnej komunikacji głosowej

Mówiąc dziś o centrali telefonicznej najczęściej mamy na myśli nowoczesne wirtualne centrale telefoniczne działające za pośrednictwem Internetu. Swoje działanie opierają one na chmurze i przesyłaniu danych za pośrednictwem Internetu. Do zapewnienia ich prawidłowego funkcjonowania niezbędne jest więc szybkie i stabilne łącze internetowe, komputer oraz telefony, z których będziemy odbierali oraz wykonywali połączenia.

Platforma Call-Flow Management i widget Smart Call-Back

Nowoczesne centrale telefoniczne posiadają szereg udogodnień, które pozwalają na jeszcze lepsze zarządzanie ich pracą oraz podłączenie dodatkowych, przydatnych w każdym przedsiębiorstwie, funkcji. Wartą wspomnienia platformą, w której skład wchodzi także wirtualna centrala telefoniczna, jest Call-Flow Management, która tworzy funkcjonale środowisko powalające na kompleksowe zarządzanie połączeniami głosowymi w firmie.

W skład CFM wchodzi widget, zwany Smart Call-Back, który umieszcza się na stronie firmowej. Umożliwia on klientom szybki kontakt z firmowym numerem telefonu lub pozostawienie swojego numeru kontaktowego, dzięki czemu firma ma możliwość oddzwonienia do klienta w ekspresowym tempie zaledwie kilkunastu sekund. Jest to fantastyczny i nowoczesny dodatek, którego obecność sprzyja budowaniu wzajemnego zaufania w relacji klient-firma.

Centrala telefoniczna dla dużych i małych firm

Wiemy już, co to jest centrala telefoniczna. Wbrew pozorom, centrala telefoniczna nie jest tylko funkcjonalnym narzędziem stworzonym dla dużych i średnich firm. Także małe przedsiębiorstwa z pewnością docenią bowiem funkcjonalność oraz praktyczne funkcje, jakie oferuje wirtualna centrala telefoniczna. Centrala telefoniczna sprawdzi się bowiem wszędzie tam, gdzie chcemy stworzyć telefoniczne biuro obsługi klienta.

Zalety wirtualnej centrali telefonicznej

Centrala telefoniczna działająca w chmurze nie jest kosztowna ani w zakupie, ani w utrzymaniu. Nie wymaga bowiem kupna sprzętu, a z powodu braku tego typu urządzeń, nie ponosimy także wydatków na ich serwisowanie i konserwację. Zamiast tego, wirtualna centrala telefoniczna oferuje bogatą funkcjonalność oraz możliwość personalizacji ustawień tak, aby idealnie spełniała wymagania konkretnego użytkownika.

Co jednak najważniejsze, obecność centrali telefonicznej w firmie pozytywnie wpływa na jej wizerunek. Dzięki funkcjonalności, jaką oferuje centrala, podnosi się bowiem poziom obsługi klienta, zmniejsza czas oczekiwania na połączenie, a praca w firmie staje się lepiej zorganizowana.

Jak widać, posiadanie centrali telefonicznej to same zalety. Aby dowiedzieć się w praktyce, co to jest centrala telefoniczna w Dzinga masz możliwość, aby ją wypróbować. Pozwoli Ci to przekonać się do użytkowania centrali telefonicznej w Twojej firmie oraz podnieść poziom świadczonych usług.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *