w

Rynek modowy e-commerce: konferencja „Szyte na miarę”

szyte na miare

Rynek modowy e-commerce w Polsce ma ogromny potencjał dla rozwoju e-biznesu właśnie w tej branży. Odzież, obuwie i dodatki są najczęstszymi produktami na liście zakupów przez Internet.  Warto zainwestować w nowoczesne narzędzia, wspierające handel elektroniczny i w ten sposób rozwijać i utrzymać satysfakcję klientów.

Dzięki konferencji „Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion, postawisz pierwsze kroki w drodze do sukcesu i podniesienia konkurencyjności Twojego biznesu.

Zarejestruj się już teraz ->>

Ilość miejsc jest ograniczona.  Decyduje kolejność zgłoszeń.

To już czwarta edycja konferencji, tym razem swoim doświadczeniem i wiedzą podzielą się eksperci branży modowej i rynku e-commerce:

  • Milena Wójcicka – PR&Digital Marketing Manager, LA MANIA
  • Daniel Bossy –  Kreator marketingu internetowego, założyciel Akademii Sukcesu
    „Top 10 błędów marketingowych”
  • Agnieszka Chabrzyk – Country Director, Business Factory
    „Jak zwiększyc efektywność działań sprzedażowych na Facebooku”
  • Jakub Gierszyński – Dyrektor e-commerce, DECATHLON
    „Jak budować nowoczesną markę ? Rola e-commerce w rozwoju organizacji
  • Konrad Ozdowy i Patrick Deba – Założyciele mustache.pl
    „Jak sprzedawać modę w internecie?”
  • Anna Gorczyńska – Specjalista ds. Komunikacji i PR ORSAY Central Eastern Europe
    „Dlaczego DOBRY POMYSŁ nie zawsze jest dobry? Multi Channel Content Management, czyli jak stworzyć optymalną koncepcję treści na różne kanały.”

Uczestnikom konferencji zapewniamy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

reklamy w kinach

Polacy lubią reklamy w kinach

Agnieszka Kowalska-Maksym

Każdy projektant chciałby, aby jego praca pozytywnie wpłynęła na odbiorcę – wywiad OKK! z architektką Agnieszką Kowalską-Maksym