Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Voice boty — oprogramowanie call center, które zwiększa wydajność firmy

Dział obsługi odpowiada za skuteczną komunikację z klientem. Firma, zatrudniając nowych pracowników do swojego call center, doskonale zdaje sobie sprawę, że stają się oni jej wizytówką. Niestety nie każdy pracownik odpowiedzialny za kontakty z klientami jest w stanie poradzić sobie z ciężarem obowiązków. Jeśli zależy Ci na wysokiej jakości obsługi i zmniejszeniu kosztów w firmie, zwróć uwagę na nowatorskie rozwiązanie proponowane przez InteliWISE. Voice boty skutecznie mogą zastąpić część pracowników.

Czym jest voice bot proponowany przez InteliWISE?

Oprogramowanie call center oparte na voice botach jest jednym z efektywniejszych sposobów na komunikację z klientem. Jest to zaawansowany system, który ma za zadanie obsługiwać połączenia przychodzące i wychodzące. Jego działanie można porównać do usługi, jaką jest outsourcing call center, ale w tym przypadku to właśnie Voicebot będzie zarządzał komunikacją na linii klient-firma. 

Zaprogramowany według potrzeb danego przedsiębiorstwa voice bot może skutecznie zastąpić fizycznego pracownika, a przy tym obniżyć koszty prowadzenia firmy. Wykorzystuje on zasady poprawnej polszczyzny i brzmi tak naturalnie, że klient może w ogóle nie odczuć różnicy pomiędzy rozmową z botem a człowiekiem. 

Korzyści z wdrożenia Voicebota

  • Systemy call center, jak wspomniany już Voicebot wdrażany przez InteliWISE, pozwalają na znaczne zoptymalizowanie czasu pracy. 
  • Voicebot jest w stanie obsługiwać wiele zadań jednocześnie. Może zająć się umawianiem spotkań z klientami, będzie w sposób całkowicie automatyczny obsługiwał reklamacje i skargi. 
  • Voicebot może się również zająć profesjonalną obsługą klienta w niedziele oraz dni świąteczne, co automatycznie niweluje konieczność zwiększania wynagrodzenia pracownikom. 
  • Automatyczne Voiceboty mogą „pracować” po godzinach i pełnić obowiązki samodzielnego konsultanta. Możliwości automatycznych programów komputerowych do obsługi klienta są prawie nieograniczone. 
  • Firma powinna również pamiętać o tym, że wdrożenie systemu voice bota pomoże jej znacznie zredukować koszty administracyjne, co dla większości z nich jest obecnie priorytetem.

Jak wykorzystać voiceboty?

Voiceboty inteliWISE (inteliwise.com/pl/voicebot) to systemy dla call center, doceniane za ich wyjątkową wszechstronność. Wiele przedsiębiorstw z call center decyduje się na wykorzystanie ich do obsługi infolinii. Wówczas pracownicy mogą skupić się wyłącznie na obsłudze czatu lub wiadomości e-mail, a Voiceboty wyposażone w rozpoznawanie mowy zajmą się bieżącą obsługą połączeń przychodzących. 

Programy te odgrywają również nieocenioną rolę w przypadku kampanii produktowych, kiedy zachodzi konieczność nawiązania kontaktu z klientem i przedstawienia mu nowej oferty. Voicebot jest w stanie wykonać większą ilość połączeń w znacznie krótszym czasie i zwiększyć tym samym efektywność kampanii. 

Nowatorskim sposobem na wykorzystanie Voicebota jest również przekazanie mu części zadań działu reklamacji. Może zająć się ich przyjmowaniem: „wysłucha” problemów klientów, a następnie w kilka sekund może przekazać zebrane informacje do „fizycznych” pracowników. Wówczas cały proces przyjmowania i obsługi reklamacji oraz zażaleń staje się znacznie efektywniejszy, co z pewnością docenią klienci. 

Sztuczna inteligencja pomoże także w zbadaniu poziomu zadowolenia klienta. Jeśli klient przeprowadził rozmowę z pracownikiem fizycznym, to voice bot może oddzwonić do niego i poprosić o opinię na temat jakości obsługi. Informacje w ten sposób zebrane mogą przyczynić się do dalszego rozwoju usług i podniesienia satysfakcji klientów. 

Dlaczego warto wybrać oprogramowanie call center InteliWISE?

InteliWISE dostarcza gotowe rozwiązania, które wspierają sprzedaż i obsługę klientów i są oparte o sztuczną inteligencję. Oferuje nie tylko możliwość wprowadzenia Voicebotów do infolinii, ale także AI Chatbot, wspiera rozwój call center w każdej branży, dopasowując oprogramowanie do wymogów swoich klientów. Z rozwiązań InteliWISE korzysta już ponad 200 firm. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.