Dział obsługi odpowiada za skuteczną komunikację z klientem. Firma, zatrudniając nowych pracowników do swojego call center, doskonale zdaje sobie sprawę, że stają się oni jej wizytówką. Niestety nie każdy pracownik odpowiedzialny za kontakty z klientami jest w stanie poradzić sobie z ciężarem obowiązków. Jeśli zależy Ci na wysokiej jakości obsługi i zmniejszeniu kosztów w firmie, zwróć uwagę na nowatorskie rozwiązanie proponowane przez InteliWISE. Voice boty skutecznie mogą zastąpić część pracowników.
Spis treści:
Czym jest voice bot proponowany przez InteliWISE?
Oprogramowanie call center oparte na voice botach jest jednym z efektywniejszych sposobów na komunikację z klientem. Jest to zaawansowany system, który ma za zadanie obsługiwać połączenia przychodzące i wychodzące. Jego działanie można porównać do usługi, jaką jest outsourcing call center, ale w tym przypadku to właśnie Voicebot będzie zarządzał komunikacją na linii klient-firma.
Zaprogramowany według potrzeb danego przedsiębiorstwa voice bot może skutecznie zastąpić fizycznego pracownika, a przy tym obniżyć koszty prowadzenia firmy. Wykorzystuje on zasady poprawnej polszczyzny i brzmi tak naturalnie, że klient może w ogóle nie odczuć różnicy pomiędzy rozmową z botem a człowiekiem.
Korzyści z wdrożenia Voicebota
- Systemy call center, jak wspomniany już Voicebot wdrażany przez InteliWISE, pozwalają na znaczne zoptymalizowanie czasu pracy.
- Voicebot jest w stanie obsługiwać wiele zadań jednocześnie. Może zająć się umawianiem spotkań z klientami, będzie w sposób całkowicie automatyczny obsługiwał reklamacje i skargi.
- Voicebot może się również zająć profesjonalną obsługą klienta w niedziele oraz dni świąteczne, co automatycznie niweluje konieczność zwiększania wynagrodzenia pracownikom.
- Automatyczne Voiceboty mogą „pracować” po godzinach i pełnić obowiązki samodzielnego konsultanta. Możliwości automatycznych programów komputerowych do obsługi klienta są prawie nieograniczone.
- Firma powinna również pamiętać o tym, że wdrożenie systemu voice bota pomoże jej znacznie zredukować koszty administracyjne, co dla większości z nich jest obecnie priorytetem.
Jak wykorzystać voiceboty?
Voiceboty inteliWISE (inteliwise.com/pl/voicebot) to systemy dla call center, doceniane za ich wyjątkową wszechstronność. Wiele przedsiębiorstw z call center decyduje się na wykorzystanie ich do obsługi infolinii. Wówczas pracownicy mogą skupić się wyłącznie na obsłudze czatu lub wiadomości e-mail, a Voiceboty wyposażone w rozpoznawanie mowy zajmą się bieżącą obsługą połączeń przychodzących.
Programy te odgrywają również nieocenioną rolę w przypadku kampanii produktowych, kiedy zachodzi konieczność nawiązania kontaktu z klientem i przedstawienia mu nowej oferty. Voicebot jest w stanie wykonać większą ilość połączeń w znacznie krótszym czasie i zwiększyć tym samym efektywność kampanii.
Nowatorskim sposobem na wykorzystanie Voicebota jest również przekazanie mu części zadań działu reklamacji. Może zająć się ich przyjmowaniem: „wysłucha” problemów klientów, a następnie w kilka sekund może przekazać zebrane informacje do „fizycznych” pracowników. Wówczas cały proces przyjmowania i obsługi reklamacji oraz zażaleń staje się znacznie efektywniejszy, co z pewnością docenią klienci.
Sztuczna inteligencja pomoże także w zbadaniu poziomu zadowolenia klienta. Jeśli klient przeprowadził rozmowę z pracownikiem fizycznym, to voice bot może oddzwonić do niego i poprosić o opinię na temat jakości obsługi. Informacje w ten sposób zebrane mogą przyczynić się do dalszego rozwoju usług i podniesienia satysfakcji klientów.
Dlaczego warto wybrać oprogramowanie call center InteliWISE?
InteliWISE dostarcza gotowe rozwiązania, które wspierają sprzedaż i obsługę klientów i są oparte o sztuczną inteligencję. Oferuje nie tylko możliwość wprowadzenia Voicebotów do infolinii, ale także AI Chatbot, wspiera rozwój call center w każdej branży, dopasowując oprogramowanie do wymogów swoich klientów. Z rozwiązań InteliWISE korzysta już ponad 200 firm.