w

Sales Intelligence S.A. rozpoczyna zapisy w ofercie publicznej wartej do 2,6 mln zł

Sales Intelligence S.A. rozpoczyna zapisy w ofercie publicznej wartej do 2,6 mln zł Nowyoutsourcing.pl

Sales Intelligence S.A., dostawca leadów sprzedażowych dla branży e-commerce w Polsce, opublikowała memorandum informacyjne w związku z Pierwszą Ofertą Publiczną Akcji. Cena emisyjna została ustalona na poziomie 1 zł. Wartość całej oferty wynosi do 2,6 mln zł. Zapisy na akcje potrwają do 26 października 2017 r. Zapisy będą przyjmowane za pośrednictwem Polskiego Domu Maklerskiego.

Sales Intelligence S.A. to prężnie rozwijająca się spółka ze skutecznym modelem biznesowym, działająca na dynamicznie rosnącym rynku e-commerce w obszarze performance marketingu i marketingu. Sales Intelligence jest dostawcą leadów sprzedażowych dla branży e-commerce  w Polsce. Oferowane produkty pozwalają na dynamiczne skalowanie biznesu klientów na rynku  e-commerce, korzystających z usług Spółki. Sales Intelligence tworzy i rozwija m.in. własną sieć reklamową oraz porównywarkę cen Nokaut.pl. Współpracuje z 2 000 sklepów internetowych oraz 400 wydawcami.

W ramach Publicznej Oferty Akcji inwestorzy będą mogli kupić do 2 592 400 akcji nowej emisji serii B. Cena emisyjna, po której będą składane zapisy wynosi 1 zł. Wartość oferty wynosi 2,6 mln zł. Inwestorzy będą mogli składać zapisy do 26 października. Do 31 października br. planowany jest przydział oferowanych akcji. Zamiarem Emitenta jest wprowadzenie akcji do obrotu na rynku NewConnect.

Oferta publiczna akcji oraz debiut na rynku NewConnect są istotnym etapem w rozwoju Sales Intelligence. Celem emisji jest pozyskanie środków na dalszy dynamiczny rozwój Spółki, w tym na przyśpieszenie realizacji strategii, która zakłada m.in. skalowanie w dotychczasowym obszarze działania oraz rozszerzenie zasięgu i sprzedaż nowych produktów. Dzięki niej będziemy mogli w pełni wykorzystać potencjał i doświadczenie Sales Intelligence. Wierzymy, że zapewni to dynamiczny wzrost wyników w długim okresie” powiedział Dariusz Zaremba, Prezes Zarządu Sales Intelligence S.A.

Środki pozyskane z emisji akcji zostaną przeznaczone na wzrost skalowania biznesu w grupie docelowej klientów potrzebujących efektywnych rozwiązań e-commerce marketingu. To m.in. realizacja projektu Brand360.

Spółka w memorandum informacyjnym opublikowała również prognozy finansowe Przychody ze sprzedaży w 2020 r. maja wynieść 22 230 tys. zł, a wynik EBITDA 8 370 tys. zł. Oznacza to, że planowana marża EBITDA w 2020 r. wyniesie 37%. Takie wzrosty będą możliwe dzięki skupieniu się na wzroście efektywności i zachowaniu dyscypliny kosztowej. Do realizacji tych celów Spółka wykorzysta bazę aktualnych klientów oraz zaoferuje nowe wysokomarżowe produkty, dzięki którym będzie zwiększała swój udział w rynku produktów e-commerce marketing. Sales Intelligence S.A. chce również rozwinąć nowe kanały pozyskiwania przychodów.

E-handel to obecnie jeden z najdynamiczniej rozwijających się rynków i jednocześnie najbardziej dochodowych. Obecnie jego wartość to ok. 37 mld zł, natomiast do 2020 jego wartość ma się niemal potroić. Działalność na tym rynku umożliwia osiąganie stabilnych przychodów, wysokich zysków  i marż” – podkreślił prezes. „W związku z tym, że jest to również szybko zmieniający się rynek wypracowaliśmy unikalne umiejętności, dzięki którym nasze usługi są ściśle dostosowane do potrzeb rynku. Skupiamy się na tym, co robimy najlepiej, śledzimy światowe trendy i wdrażamy je na bieżąco,  jednocześnie dostosowując do warunków panujących w kraju” – dodał prezes.

Spółka posiada wiele przewag konkurencyjnych, które zapewniają jej stabilną pozycję w branży  e-commerce. Sales Intelligence to przede wszystkim interdyscyplinarny zespół z wieloletnim doświadczeniem na rynku e-commerce. To spółka, która przez lata zdobyła unikalne doświadczenie i jako jedyna w takim zakresie dostarcza niepowtarzalne usługi swoim klientom.

Oferującym akcje jest Polski Dom Maklerski S.A., który specjalizuje się w bezprospektowych ofertach publicznych akcji oraz obligacji. Zapisy na akcje może złożyć każdy inwestor. 

O Spółce:

Sales Intelligence S.A. prężnie rozwijająca się spółka ze skutecznym modelem biznesowym, działająca na dynamicznie rosnącym rynku e-commerce, w obszarze performance marketingu i marketingu. Sales Intelligence jest dostawcą leadów sprzedażowych dla branży e-commerce w Polsce. Oferowane produkty pozwalają na dynamiczne skalowanie biznesu klientów na rynku e-commerce. Sales Intelligence ma również dodatkową perspektywę zwiększenia przez Spółkę udziału w rynku produktów e-commerce marketing, dzięki nowym wysokomarżowym produktom. Porównywarka cenowa Nokaut.pl to jedno z aktywów Sales Intelligence. Spółka posiada unikalną technologię, dzięki której niemalże w czasie rzeczywistym są przetwarzane dane 8 mln ofert z ponad 2 tys. sklepów internetowych. Dodatkowo Sales Intelligence prowadzi, w domenie www.sklepyfirmowe.pl, platformę online oferującą infrastrukturę umożliwiającą prowadzenie sklepu internetowego. Klientami Sales Intelligence są m.in.: Zalando, RTV Euro AGD, MediaMarkt, Saturn, EObuwie oraz LeroyMerlin, Interia, Agora. Więcej informacji: https://salesintelligence.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

konferencja startup

Startup Bez Tajemnic vol. 4 – rekrutacja w dobie technologicznej rewolucji

Modernizowanie lokalnych środowisk informatycznych w oparciu o skalowalną infrastrukturę ochrony danych Nowyoutsourcing.pl

Modernizowanie lokalnych środowisk informatycznych w oparciu o skalowalną infrastrukturę ochrony danych