Podlaskie z nową kampanią online „Podlaskie Zasady Pracy” skierowaną do zapracowanych mieszkańców dużych miast.
Najnowsza kampania województwa podlaskiego przypomina zapracowanym mieszkańcom dużych miast o tym, co jest największym wyróżnieniem regionu: o unikatowej naturze, która zasila i przewraca równowagę. Kampania wystartowała w połowie sierpnia b.r., realizowana jest w kanałach SM województwa: na Facebooku / www.facebook.com/wojpodlaskie / oraz LinkedIn / linkedin.com/company/podlaskie /.
„Do grupy docelowej docieramy naturalnie”
Kampania, posługując się „językiem korporacji”, nawiązuje do codzienności pracy w dużych firmach, pełnej ASAPów, osiągania targetów i ciągłych powiadomień. Te pojęcia, zestawione ze światem natury regionu, nabierają nowego znaczenia, układając się w „Podlaskie Zasady Pracy.”
„Zgodnie ze swoją naturą”
Region od kilku lat komunikuje się hasłem: „Podlaskie. Zasilane naturą”. Łączy bogatą, pierwotną naturę z innymi obszarami – jak technologie, biznes, sztuka, nauka – udowadniając, jak ważnym i naturalnym (!) elementem każdej sfery życia jest bliski kontakt z przyrodą. Bo natura leży… w naszej naturze!
„Posłuchaj, jak wzywa Cię natura”
Obecnie trudno złapać uwagę wymagającej grupy odbiorców wyłącznie ładną pocztówką. Stąd poszukiwanie nowych kontekstów i ujęć, które zarezonują w konkretnej grupie. Stąd też wybór kanału: LinkedIn, czyli platformy zdominowanej przez profesjonalistów, pracowników dużych firm z dużych metropolii.
Kampania została dobrze odebrana przez odbiorców, którzy trafnie odczytują mrugnięcie okiem i gry słowne inspirowane „korpo-mową”. Co cieszy najbardziej, wchodzą też w dialog utrzymując styl komunikacji: „Podlaskie nie forwarduje”, „Polecamy włączenie trybu leśnego w stylu ASAP-free i honey-based!”.
Kampania została zrealizowana na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego. Za koncepcję i realizację odpowiada agencja White Bits.