Recent Reviews

Menu

nowy outsourcing

Skip navigation Menu
  • Wiadomości biznesowe
  • Outsourcing IT
  • Nieruchomości
    • Odzież robocza
    • Catering
    • Ochrona
  • usługi BPO
    • Usługi medyczne
    • Usługi porządkowe
    • Logistyka
    • HR
    • BHP
  • Raporty
  • Redakcja portalu
  • Szukaj

Jesteś tutaj:

  1. Strona główna
  2. Wiadomości outsourcing
  3. Marketing
  4. Nadruk, logo i inne elementy opakowania jako efektywne narzędzie marketingu

Podziel sięFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email

Drukuj

Opublikowano w:

  • Marketing

Nadruk, logo i inne elementy opakowania jako efektywne narzędzie marketingu

31 stycznia 2022, 19:53

Opakowanie, w którym przechowywany jest towar pełni wiele różnych funkcji. Jedna z nich to funkcja marketingowa. Ważne są m.in. kolor, kształt i logo. O tych i innych istotnych cechach opowiemy w poniższym artykule.

NAJWAŻNIEJSZE FUNKCJE OPAKOWAŃ

Opakowania to wyroby przeznaczone do umieszczania w nich produktów tak, by mogły one trafić do konsumenta w niezmienionym stanie. Jeśli są odpowiednio dobrane, to nie tylko pełnią funkcję ochronną, ale też oddziałują na potencjalnych nabywców, zachęcając ich do dokonania zakupu. Ważne, by opakowanie, w którym znajduje się dany produkt, było dopasowane do właściwości towaru. Właśnie dlatego dużo wysiłku wkłada się dziś w ich projektowanie.

Nadruk, logo i inne elementy opakowania jako efektywne narzędzie marketingu 1

TYPY OPAKOWAŃ I ICH PRZEZNACZENIE

Wybór odpowiedniego opakowania powinna poprzedzić dokładna analiza. Przede wszystkim w trakcie wyboru opakowania liczy się materiał wykonania, wielkość, kształt i kolor.

Najpopularniejsze opakowania ze względu na materiał:

  • szklane,
  • papierowe,
  • metalowe,
  • drewniane,
  • z tworzyw sztucznych jak folia, plastik,
  • inne, np. materiałowe.

Każde opakowanie jednak bez względu na to, co się w nim znajduje, powinno przede wszystkim uwzględniać datę przydatności danego towaru po jego otwarciu, być proste w otwieraniu, zamykaniu oraz przenoszeniu oraz praktyczne w składowaniu.

Kształt. Opakowanie powinno przyciągać uwagę Klienta, a także musi być wykonane ze stosunkowo łatwo dostępnych oraz tanich materiałów. Kształt konkretnego opakowania może wpływać na wzrost sprzedaży. Opakowanie, aby spełniało standardy pod względem kształtu, musi być zaprojektowane w ten sposób, aby było praktyczne w użytkowaniu.

Kolor. Powinien przyciągać uwagę, działać na zmysły, może pomóc w identyfikacji marki oraz producenta, niosąc ze sobą odpowiedni ładunek emocjonalny, musi być dopasowany do potrzeb konsumentów i harmonijnie współgrać z rodzajem produktu.

ROLA OPAKOWAŃ PRODUKTÓW W MARKETINGU

W marketingu i reklamie nieustannie walczymy o uwagę naszych Klientów. Im produkty są bardziej podobne do siebie, tym ważniejszy jest element, dzięki któremu mogą się wyróżnić na tle innych. Właśnie dlatego tak istotne jest wyeksponowanie nawet tych subtelnych, niewielkich różnic między produktami oraz stworzenie wrażenia unikalności. Często opakowanie jest określane mianem „niemego sprzedawcy”. Umieszczony tekst oraz grafiki mogą również wpływać na satysfakcję Klienta z dokonanego zakupu. Przykładowo dla Klientów o postawach proekologicznych ważne jest umieszczenie na opakowaniach oznaczeń typu: „produkt bezpieczny dla środowiska”. Takie zapisy z jednej strony zawierają w sobie informacje, a z drugiej są formą reklamy. Dzięki temu potencjalny Klient jest w stanie zwrócić uwagę na aspekty produktu, których do tej pory nie dostrzegał.

Nadruk, logo i inne elementy opakowania jako efektywne narzędzie marketingu 2

TRWAŁE OPAKOWANIA Z NADRUKIEM W OFERCIE FOLMI

Jeśli chcesz nabyć wysokiej jakości opakowania foliowe na swoje produkty, to zachęcamy do przejrzenia naszej oferty na stronie: https://www.folmi.pl/.Jesteśmy w stanie wyprodukować worki dokładnie dopasowane do potrzeb Klienta: w odpowiednim rozmiarze i kolorze, z dedykowanym nadrukiem zgodnie z Państwa życzeniem.

Sprawdź dostępne rodzaje opakowań foliowych w ofercie firmy Folmi: https://www.folmi.pl/oferta

 

Otagowane jako:elementy opakowania, logo, opakowania

Podziel sięFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email

See more

  • Poprzedni artykuł Aplikacja BHP. Te sygnały świadczą o tym, że Twoja firma jej potrzebuje
  • Back All Entries
  • Następny artykuł Trendy w mobile marketingu w 2022

Jeden pingback

  1. Pingback: Marketing online – jak zwiększyć swoją obecność w sieci? - nowy outsourcing

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze artykuły

  • Reklama na TikToku – kiedy warto w nią zainwestować i co zrobić, by była skuteczna?
  • Galopująca inflacja w Polsce
  • Dyrektywa Omnibus – lepsza ochrona konsumenta i dodatkowe koszty dla eCommerce. Komentarz eksperta na temat nowych przepisów
  • Praca zdalna nie jest już benefitem. Na jakich profitach pozapłacowych zależy obecnie pracownikom?
  • Ekologiczne gadżety reklamowe

Kursy kryptowalut

Wykres bitcoin

Kategorie:

  • BHP
  • Catering
  • E-commerce
  • Forum ekspertów
  • Galerie
  • Gospodarka i Rynek
  • HR
  • Informacje biznesowe
  • Innowacje
  • konferencje
  • konkursy
  • Logistyka
  • Marketing
  • Ochrona
  • Odzież robocza
  • Outsourcing IT
  • Poradnik
  • Property Management
  • Public Relations
  • Q&A – IT
  • Raporty
  • Start-up
  • Temat dnia
  • Usługi medyczne
  • Usługi sprzątające
  • warsztaty
  • Wiadomości biznesowe
  • Wydarzenia
  • Wydarzenia IT
  • Wywiady

Zobacz więcej:

  • zatrudnienie agencji marketingowej

    Opublikowano w:

    • Marketing

    Skuteczny marketing to podstawa w każdym biznesie. Właśnie dlatego warto skorzystać z usług agencji

    autor: Asia 11 lipca 2020 22 komentarze

    Niezależnie od branży i skali działalności skuteczny marketing to podstawa. To właśnie od niego w głównej mierze zależy sukces, trwałość firmy i zysk. Przedsiębiorcy coraz lepiej zdają sobie z tego sprawę. Wielu z nich poświęca długie godziny na opracowywanie strategii czy analizę dotychczasowych działań. W efekcie tracą jednak czas, który mogliby poświęcić na zarządzanie firmą. […]

    Czytaj więcej

  • Grupa docelowa - jak ją określić? 5

    Opublikowano w:

    • Marketing

    Grupa docelowa - jak ją określić?

    autor: admin 28 marca 2018 16 komentarzy

    Z każdym razem, gdy tworzymy jakiś przekaz, musimy mieć na uwadze do kogo będzie on skierowany. Do grupy 40 letnich kobiet na stanowiskach menadżerskich zwrócimy się w inny sposób, niż do świeżo upieczonych studentów, rozpoczynających swoją przygodę na uczelni wyższej. Właściwe określenie tego, kto jest naszym odbiorcą jest kluczowe, aby komunikat był skuteczny. Nie możemy […]

    Czytaj więcej

  • SEM i SEO

    Opublikowano w:

    • E-commerce
    • Marketing
    • Temat dnia

    SEM i SEO – czym się różnią i jak wpływają na widoczność strony w internecie?

    autor: Asia 16 września 2020 9 komentarzy

    Marketing internetowy to praktycznie nieodłączna część każdego biznesu. To właśnie świat online umożliwia dotarcie do klientów z każdego miasta, a nawet kraju. Aby jednak było to możliwe, najpierw należy jeszcze zostać zauważonym. Nie wystarczy samo stworzenie strony internetowej, trzeba też zaistnieć w sieci. I właśnie w tym kontekście w marketingu internetowym pojawiają się dwa pojęcia […]

    Czytaj więcej

  • tworzenie strategii marki

    Opublikowano w:

    • Marketing
    • Poradnik

    O czym powinna pamiętać każda firma, tworząc strategię marki?

    autor: Asia 17 września 2020 8 komentarzy

    Strategia marki ma znaczenie zarówno w dużych przedsiębiorstwach znanych już na całym świecie, jak i w małych firmach, które stawiają dopiero pierwsze kroki na rynku. Co więcej, w obu tych przypadkach problemy są raczej podobne, różni się natomiast ich skala. I właśnie tutaj konieczne jest stworzenie strategii marki, która pozwoli nie tylko rozwiązać te problemy, […]

    Czytaj więcej

  • zdobywanie lojalnych klientów

    Opublikowano w:

    • Marketing

    Lojalni klienci, czyli jak skłonić kupujących do regularnego korzystania z oferty

    autor: Asia 2 grudnia 2020 7 komentarzy

    Z pozoru mogłoby się wydawać, że jednym z głównych obszarów zaangażowania firmy powinno być pozyskiwanie nowych klientów. W końcu tyle mówi się o tworzeniu idealnych ofert, zwiększaniu konwersji, eliminowaniu zjawiska porzuconych koszyków czy budowaniu świadomości marki. Z tego powodu wielu przedsiębiorców inwestuje niemałe pieniądze w tworzenie tekstów sprzedażowych i zachęcaniu grupy odbiorców na rożne sposoby, […]

    Czytaj więcej

Chcę raz w tygodniu otrzymywać najważniejsze informacje branżowe:


Nie obawiaj się. Nie spamujemy.

Skip navigation Menu
  • Realizacja: HappyProject agencja marketingowa growth hacking ©2016
Wróć do góry