w

Jakie kartony ułatwiają pakowanie sklepom e-commerce?

Pakowanieecommerce

Szybkość wysyłki towaru, a co za tym idzie szybkość pakowania przesyłek jest kluczowa w każdym sklepie internetowym. Proces pakowania musi być zoptymalizowany, a pomocne jest zastosowanie odpowiedniego rodzaju kartonów.

Aby sklep internetowy był konkurencyjny, musi szybko i sprawnie wysyłać przesyłki, dlatego istotne jest szybkie pakowanie zamówionych towarów.  Z tego względu używa się kartonów z automatycznym dnem oraz tych z regulowaną wysokością. Ich zastosowanie znacząco skraca proces pakowania. Dla klientów takich sklepów niezmiernie ważna jest możliwość bezproblemowego zwrotu zakupionego towaru, zatem bardzo przydatne są kartony zwrotne. 

Kartony z automatycznym dnem

Używanie tego rodzaju kartonów to realna oszczędność czasu podczas pakowania. Montaż jest ekspresowy – wystarczy nacisnąć na boki i gotowe. Dodatkowo pudełka te są bardzo wytrzymałe – ich dno jest wzmocnione jeszcze jedną warstwą tektury. Są ekologiczne, gdyż wykonane w 70% z recyklingu, są także recyklingowalne. Sprzedawane w paczkach po 20 sztuk. Dostępne są także w wersji z samoprzylepnym zamknięciem dla jeszcze szybszego pakowania oraz w wersji z podwójnym paskiem samoprzylepnym. Kartony z automatycznym dnem stosuje się do wysyłki delikatnych i kruchych przedmiotów (np. obrazów, małego sprzętu RTV/AGD, a także książek).

Kartony z regulowaną wysokością

Sporą oszczędność czasu podczas pakowania daje także zastosowanie kartonów z regulowaną wysokością. Mają one ponacinane rowki w odległości co 25 mm, co pozwala na ich przycinanie do pożądanej wysokości. Nie trzeba szukać pudełka odpowiedniego do danej zawartości – do wszystkich wysyłek stosuje się te same. Opakowania te otwierają się łatwo dzięki otworowi wyciętemu w pokrywie. Są sprzedawane w paczkach po 20 sztuk. Można je dopasować aż do 12 różnych wysokości. Występują także w wersji z automatycznym dnem. Są także ekologiczne – wykonane w aż 70% z recyklingu, można je poddać ponownemu recyklingowi. 

Kartony zwrotne z taśmą

Ponieważ klient, który kupuje towar w sklepie internetowym ma zawsze możliwość zwrotu, to tak istotne jest stosowanie kartonów zwrotnych. Dzięki temu klient może wykorzystać to samo pudełko, w którym towar został wysłany. Jest to nie tylko wygodne rozwiązanie, ale także bardzo ekologiczne. 

Pudełka zwrotne mają podwójną warstwę kartonu na bokach, dzięki czemu są jeszcze mocniejsze. Posiadają 2 paski samoprzylepne – jeden do zapakowania, a drugi do zapakowania do ewentualnego zwrotu. Nadają się do ponownego recyklingu i są wykonane w aż 70% z recyklingu. Wytrzymują obciążenie do 20 kg. Są dostarczane w paczkach po 20 sztuk. 

Duże sklepy internetowe coraz częściej korzystają z takich właśnie kartonów zwrotnych. Zwroty są naprawdę bezproblemowe – nie dość, że zazwyczaj są darmowe i wygodne (kurier przyjeżdża do domu i zabiera towar), to jeszcze klient nie musi martwić się o opakowanie, gdyż może ponownie wykorzystać to samo. 

Szeroki wybór opakowań stosowanych przez sklepy e-commerce można znaleźć w sklepie: https://www.rajapack.pl/kartony-pudelka-opakowania-kartonowe/kartony-pocztowe-opakowania-wysylkowe_C1140.html.

Artykuł sponsorowany

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

praca zdalna

Praca zdalna i stacjonarna – czy hybrydowy model pracy to rozwiązanie na czas pandemii?

Managed services

Managed services, czyli outsourcing 360