E-commerce

Losowy artykuł RSS

  • reklama na TikToku

    Opublikowano w:

    Reklama na TikToku – kiedy warto w nią zainwestować i co zrobić, by była skuteczna?

    TikTok jest stosunkowo nową platformą, za to niezwykle popularną. Obecnie korzystają z niej ludzie aż w 150 krajach. Oznacza to, że możliwości są ogromne i marki na całym świecie mają szansę wykorzystać ten kanał do realizacji swoich celów marketingowych. Jak w takim razie działa reklama na TikToku? Dlaczego reklama na TikToku się opłaca? Nie ma […]

    Czytaj więcej

  • praca zdalna

    Opublikowano w:

    Praca zdalna, jak przygotować do niej firmę?

    Rok 2020 pokazał, jak istotne są nowoczesne technologie. Przedsiębiorstwa, które już wcześniej postawiły na cyfryzację, mogły bez większych problemów przejść na pracę zdalną. Wszystko to dzięki odpowiedniej infrastrukturze IT, która dała możliwość pracy w trybie home office i realizację procesów biznesowych drogą elektroniczną. Nie wszyscy jednak byli do tego przygotowani. Jak zatem przygotować swoją firmę […]

    Czytaj więcej

  • jak zostać programistą

    Opublikowano w:

    6 praktyk DevOps, dzięki którym biznes osiąga najlepsze rezultaty

    Jeszcze kilka lat temu wiele firm traktowało DevOps jako krótkotrwały trend. Dziś staje się on podstawą stabilnego biznesu IT. Wdrożenie na stałe rozwiązań usprawniających pracę i pozwalających na zminimalizowanie ryzyka błędu ludzkiego rozważają zarówno korporacje jak i mniejsi rynkowi gracze. Zdaniem eksperta Altimetrik Polska, szczególny nacisk należy położyć na sześć elementów tej metodologii. Metodyka DevOps […]

    Czytaj więcej

  • dynamiczne ceny

    Opublikowano w:

    Dynamiczne ceny – co osiągnie Twój e-commerce dzięki repricingowi?

    Konkurencja Twojego e-commerce’u cały czas rośnie, przez co trudniej Ci zachować optymalną liczbę klientów, którzy przynoszą mu satysfakcjonujące zyski? Zadbaj o konkurencyjność swoich ofert. Najskuteczniej zrobisz to z platformą dynamic pricing (repricing), która pozwoli Ci zmieniać ceny w oparciu o pozyskane z rynku aktualne dane na temat ofert konkurencji. Dowiedz się, w jakie korzyści przyniesie […]

    Czytaj więcej

  • Strategia marketingowa

    Opublikowano w:

    Marketing online – jak zwiększyć swoją obecność w sieci?

    Z każdym rokiem marketing online staje się coraz bardziej skomplikowany. SEO, SEM, UX – to dziś podstawowe pojęcia. Jakie jeszcze działania powinny podjąć marki, aby zwiększyć swoją obecność w sieci? Przede wszystkim należy podążać za światowymi trendami. Marketing online będzie przybierał na silne. Prognozy przewidują dalsze wzrosty w sektorze e-commerce, a także wzrost znaczenie influencer […]

    Czytaj więcej

  • Strategia marketingowa

    Opublikowano w:

    Jak polski e-commerce może obronić się przed dzikim importem z Chin?

    Mimo wzrostów w polskim e-commerce, lokalni sprzedawcy od kilku lat walczą o uwagę klientów kuszonych niskimi cenami u azjatyckich sprzedawców. Szacuje się, że w ubiegłym roku co druga paczka spoza Unii przychodząca do Polski pochodziła z Chin1. Polscy sprzedawcy nie stoją jednak na przegranej pozycji. Ich asem w rękawie mogą być między innymi prawa konsumenckie, […]

    Czytaj więcej

  • Czym zajmuje się agencja SEO?

    Opublikowano w:

    Czym zajmuje się agencja SEO?

    Rozwój i rosnąca popularność marketingu internetowego powodują, że z roku na rok pojawia się coraz więcej strategii, metod i technologii związanych z promowaniem firmy w sieci. Trudno się w tym połapać, a co dopiero samodzielnie zaplanować i wdrożyć skuteczne rozwiązanie. Na szczęście przedsiębiorcy mogą skorzystać z pomocy specjalistów, których obecnie na rynku nie brakuje. Czym […]

    Czytaj więcej