Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Raport o stanie usług outsourcingowych po pandemii

W Applover oferujemy usługi outsourcingowe i patrząc na obecną sytuację na rynku chcieliśmy wyjść z naszą wiedzą, aby wesprzeć inne firmy, które mogą być w trudniejszej sytuacji z powodu pandemii. Dlatego postanowiliśmy pokazać, w jaki sposób mogą zaoszczędzić pieniądze i uzyskać przewagę biznesową poprzez działania outsourcingowe, pomimo kryzysu. Jako full-stack digital agency i firma outsourcingowa, chcieliśmy podzielić się naszym doświadczeniem i wiedzą, które pozwolą jak najlepiej wykorzystać możliwości oferowane przez outsourcing.

Efektem naszych doświadczeń jest raport. W raporcie przedstawiono, jak dziś wyglądają usługi outsourcingowe, kto z nich korzysta najczęściej i dlaczego, naszym zdaniem, będą jeszcze bardziej popularne w krajobrazie postpandemicznym.

O raporcie

Zdecydowaliśmy, że raport będzie najlepszym sposobem na dzielenie się naszymi doświadczeniami i spostrzeżeniami. Zawiera wszystkie niezbędne informacje w jednym miejscu. W tym statystyki pokazujące, jak dziś wygląda outsourcing, w którym kierunku się rozwija i które usługi outsourcingowe są obecnie najbardziej popularne.

Czytając nasz raport, dowiesz się, że globalny rynek outsourcingu rozwijał się przez lata. Zobaczysz, że zeszłoroczny globalny rynek outsourcingu był wart 92,5 mld USD, o 6,9 mld USD więcej niż w 2018 r. Najwyższą wartość światowego rynku outsourcingu zaobserwowano w 2014 r. Osiągnęła ona zdumiewająco 104,6 mld USD. 

W raporcie zawarliśmy również informacje, które pozwolą Ci sprawdzić, co powoduje ogromny wzrost popularności tego pomysłu – nie tylko w Stanach Zjednoczonych, które są liderem jeśli chodzi o zatrudnianie pracowników pracujących zdalnie – ale także w innych krajach. Pokażemy, które z usług są najczęściej zlecane na zewnątrz i co sprawia, że ​​przedsiębiorcy decydują się na skorzystanie z usług agencji outsourcingowych zamiast zatrudniania samych pracowników.

Eksperci w zakresie usług outsourcingowych

Przy raporcie współpracowaliśmy z naszymi specjalistami – w tym HR, Project Managerami i założycielami Applover – a także z ekspertami z różnych firm i branż, takich jak Bee Talents, useme, CUX, Publicon, CZYSTA3.VC, i Instream. Dzięku temu mogliśmy spojrzeć na temat z najszerszej możliwej perspektywy i zapewnić najcenniejsze informacje.

Postpandemiczny krajobraz rynku outsourcingu

Planując naszą publikację na początku roku, nie wiedzieliśmy, że światowa gospodarka ulegnie tak dramatycznej zmianie w wyniku pandemii koronawirusa na początku marca, co spowodowałoby ogromne straty dla przedsiębiorców na całym świecie. Dlatego nie mogliśmy zignorować zmian, które miały miejsce na naszych oczach i które z pewnością wpłyną na sposób, w jaki będziemy postrzegać outsourcing w nadchodzących latach. Jako doświadczona organizacja zajmująca się outsourcingiem IT, spodziewamy się, że nie tylko w naszej branży, ale także w wielu innych, pomysł outsourcingu niektórych usług zyska na popularności w nadchodzących miesiącach.

Nasze prognozy związane są z ogromnymi zmianami, które przeszły prawie wszystkie firmy od połowy marca. Przedsiębiorcy są obecnie zmuszani przenieść swoją działalność do świata online. Wielu z nich jest wciąż całkowicie do tego nieprzygotowanych, a ta transformacja jest w tej chwili jedynym sposobem na przetrwanie.

Dane przedstawione w naszym raporcie pokazują, że jak dotąd znaczny odsetek dużych firm, zatrudniających ponad 50 osób, zdecydował się na outsourcing. Mniejsze przedsiębiorstwa decydują się na outsourcing mniej chętnie. Jednak ze względu na obecną sytuację uważamy, że mniejsze firmy będą zmuszone wprowadzić wiele zmian nie tylko w celu rozwoju swojej działalności, ale także po prostu pozostania na rynku. Aby osiągnąć swój cel, będą potrzebować wsparcia doświadczonych specjalistów, którzy pozwolą im efektywnie i skutecznie dostosować się do nowej rzeczywistości. W tym momencie firmy są zmuszone do szybkiej analizy i zrozumienia różnych potrzeb swoich klientów. Ich usługi muszą zostać zreorganizowane i utworzone w taki sposób, aby klienci mogli bezpiecznie zaspokoić swoje potrzeby, bez narażania zdrowia.

Nowa rzeczywistość usług outsourcingowych

W tej chwili nie tylko rozwój technologiczny, ale także działania analityczne, HR, sprzedażowe lub marketingowe będą wymagały wsparcia doświadczonych specjalistów. Dzięki outsourcingowi będą mogły sobie na to pozwolić nie tylko największe firmy, ale także mniejsze przedsiębiorstwa, którym uda się utrzymać działalność pomimo kryzysu, który jest wszechobecny na rynku. Jesteśmy przekonani, że outsourcing może pomóc każdej firmie wyprzedzić konkurencję i uzyskać przewagę rynkową nawet w najtrudniejszych czasach. Raport „Stan usług outsourcingowych w krajobrazie pandemicznym” jest dostępny na naszej stronie do pobrania za darmo! Zachęcamy do lektury.

Raport jest do pobrania tu: https://applover.pl/blog/the-state-of-outsourcing

Applover – full-stack digital agency założona w 2014 roku przez kilku entuzjastów technologii. Obecnie firma z ponad 50 pracownikami na pokładzie i ponad 180 zrealizowanymi projektami aplikacji mobilnych, webowych i stron internetowych. W 2019 roku Applover został wyróżniony przez Deloitte jako “Rising Star” w regionie CEE. 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *