w ,

Jak budować rozpoznawalność marki? Tradycyjna reklama w nowoczesnej formie

Jak budować rozpoznawalność marki
Jak budować rozpoznawalność marki

Rozpoznawalność marki to dzisiaj jeden z fundamentów dobrze prosperujących firm, które cieszą się nieustającym napływem nowych klientów. Jak z uwzględnieniem rozsądnego zarządzania kosztami zadbać o to, by nasza marka była rozpoznawalna w większym stopniu, niż kiedykolwiek? Sprawdźmy to.

Rozpoznawalność marki – dlaczego warto w nią inwestować?

Czy rozpoznawalność marki to coś, na czym można budować dobrze prosperującą firmę? Oczywiście wszystko zależy od branży, jednak zasada jest w tym zakresie prosta – klienci wybierają produkty lub usługi firm, które znają. I nie chodzi tu wcale o doświadczenia związane z faktycznym korzystaniem z usług firmy, a znajomością nazwy, logo i przedmiotu działania.

Będąc firmą znaną przez klientów, otwierają nam się drzwi do stosowania innych, skutecznych form marketingu, które wymagają odpowiedniego wolumenu klientów, a przynajmniej osób obserwujących nasze działania. To z kolei prowadzi do lepszych wyników sprzedażowych, a co za tym idzie, również finansowych.

Nie tylko nowoczesne rozwiązania – sprawdzone rozwiązania

W dobie digitalizacji działań marketingowych wiele czasu, energii i pieniędzy poświęca się na działania e-marketingowe. To oczywiście słuszne podejście, o ile nie zapominamy o tradycyjnych formach reklamy i budowania świadomości swojej marki.

Dlaczego tradycyjna reklama jest dzisiaj tak niezbędna? Ze względu na przesycenie marketingiem internetowym. Klienci w coraz większym stopniu są na nią odporni i mało co może ich naprawdę zadziwić lub zaintrygować. Dlatego decydując się na uczestnictwo w branżowych eventach, powinniśmy szczególną uwagę poświęcić na skuteczne, atrakcyjne wizualnie i skuteczne reklamowo materiały, które dadzą nam odpowiednią bazę do zwiększenia rozpoznawalności marki.

Ścianki reklamowe – doskonały sposób na budowanie rozpoznawalności marki

Jak zwiększyć rozpoznawalność marki za pomocą tradycyjnych form reklamy? Odpowiedź jest prosta – ścianka reklamowa.

Te pozornie proste narzędzie marketingowe robi prawdziwą różnicę na konferencjach, targach branżowych lub w sklepie, gdzie przybiera formę stacjonarnej reklamy.

Produkty reklamowe od adsystem cechują się solidną konstrukcją i możliwością pełnej personalizacji, dzięki czemu na ściance umieścimy wszystkie najważniejsze informacje o naszej marce. To prosty i sprawdzony sposób na to, by budować zaufanie do marki i zwiększać jej rozpoznawalność wśród szerszego grona klientów.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

podpis kwalifikowany

Jak uzyskać podpis kwalifikowany i do czego jest potrzebny e-podpis?

Autor Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”