w

Generatywna sztuczna inteligencja – jej moc i potencjał w marketingu

graf_IAA_POWER_PODCAST_A_PRZEGALINSKA_A_ROMAN

Zapraszamy na IAA POWER PODCAST z prof. Aleksandrą Przegalińską

To już fakt: sztuczna inteligencja zmienia nasze życie i oblicze biznesu. Jak nie pozostać w tyle? Jakie szanse i zagrożenia niesie? Do czego wykorzystywać Chat GPT w obszarze marketingu?

I jaki będzie ciąg dalszy „technologicznego wyścigu zbrojeń”?

O tym wszystkim dowiedzieć się można z najnowszego odcinka IAA POWER PODCAST z udziałem Aleksandry Przegalińskiej, profesorki i prorektorki Akademii Leona Koźmińskiego, badaczki Harvard University. 

Sztuczna inteligencja to potężna technologia, inna niż wszystko to, co znaliśmy do tej pory. To dla nas wszystkich fundamentalna zmiana, porównywalna nawet do wprowadzenia Internetu. Kluczową kwestią będzie, jak zmianę tę skonsumują różne zawody – podkreśla prof. Aleksandra Przegalińska.

Próbujmy, promptujmy i się nie bójmy – podsumował dyskusję Adrian Roman, Blink Market Lead – Poland, EssenceMediacom, uczestnik programu liderskiego IAA Polska Marketing Masterminds, który poprowadził podcast.

Po inspiracje i ekspercką dawkę wiedzy z obszaru sztucznej inteligencji, zapraszamy do wysłuchania podcastu, dostępnego na:


IAA POWER PODCASTS to nowy format branżowej dyskusji, proponowany przez IAA Polska.


 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

W jaki sposób znaleźć pracowników magazynów

Branża TSL rok po wprowadzeniu Pakietu Mobilności [Analiza 2023]

skimpflacja

Czym jest downsizing i skimpflacja?