[g1_lead]
Podczas Forum zostaną zaprezentowane najważniejsze narzędzia informatyczne (internetowe oraz mobilne), które mogą być wykorzystywane przez firmy i instytucje dysponujące bardzo ograniczonym budżetem marketingowym. Tanie i często również bezpłatne narzędzia internetowe pozwalają bowiem dotrzeć do każdej grupy klientów – indywidualnych (o szerokich zainteresowaniach), ekspertów z danej dziedziny oraz instytucjonalnych.
[/g1_lead]
Uczestnicy poznają kluczowe elementy skutecznej reklamy na Facebooku, znaczenie strony internetowej w generowaniu leadów i budowaniu zaufania odbiorców oraz dowiedzą się czym jest zwrot z inwestycji marketingowych (ROI).
W programie między innymi:
– Jak poprowadzić tani i skuteczny marketing – narzędzia informatyczne.
– Czy tanio to znaczy skutecznie?
– Marketing dla start-upów – praktyczne porady.
– Social media dla start-upów.
– Optymalizacja zwrotu z inwestycji (ROI) w marketingu. Marketing ROI- Projekt – zarządzanie produktami marketingowymi w warunkach ograniczonych budżetów.
– Wybrane aspekty prawne kampanii marketingowych w Internecie.
– Jak testować teksty na stronie www.
Program
Szczegółowy PROGRAM wydarzenia znajduje się na stronie: https://cpi.com.pl/imprezy/2016/smsb/index.php
Prelegenci
Prelegenci, którzy zabiorą głos na Forum:
https://cpi.com.pl/imprezy/2016/smsb/prelegenci.php
Kontakt
Organizator: Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.; tel. (22) 870 69 10, 870 69 78;
email: pr@konferencja.com.pl