Wiadomości outsourcing

Wszystkie wiadomości serwisu Nowy Outsourcing

Losowy artykuł RSS

  • Programy lojalnościowe

    Opublikowano w:

    Programy lojalnościowe w czasie pandemii

    Utrzymywanie dobrych relacji z klientami ważne jest zawsze, ale w czasie pandemii może być szczególnie trudne. Jak dbać o tych, którzy przestali przychodzić do sklepów stacjonarnych? Chociażby, proponując im udział w wirtualnym programie lojalnościowym. Pandemia i związane z nią obostrzenia, stosowane praktycznie od połowy marca zmieniają sytuację finansową i logistyczną wielu przedsiębiorców oraz ich klientów. […]

    Czytaj więcej

  • brief marketingowy

    Opublikowano w:

    Brief marketingowy – czemu jest tak ważny i jak prawidłowo go przygotować?

    Bez jasno sprecyzowanych oczekiwań czy ustalonych celów realizacja jakiegokolwiek zlecenia będzie przypominać błądzenie we mgle. Wprawdzie zleceniobiorca w oparciu o swoje doświadczenie, wiedzę i intuicję może przygotować produkt dobrej jakości. Istnieje jednak duża szansa, że widząc gotowy efekt, klient uzna, że to nie to, czego oczekiwał. I właśnie dlatego brief marketingowy odgrywa niezwykle ważną rolę […]

    Czytaj więcej

  • wigilia firmowa

    Opublikowano w:

    Wigilia firmowa w dobie pandemii

    Druga fala pandemii zatrzymała planowany proces powrotu wielu pracowników do pracy stacjonarnej i potwierdziła, że home office zostanie z nami na dłużej. Wiele firm zostało zmuszonych do radyklanej zmiany modelu biznesowego, zdobywając nowe doświadczenia i walcząc o utrzymanie się na rynku. Praca to jednak nie tylko wirtualne środowisko, w którym obecnie w większości funkcjonujemy, ale […]

    Czytaj więcej

  • pomysły na prezenty dla pracowników

    Opublikowano w:

    Najważniejsze zasady przy wyborze prezentów dla pracowników

    Firmy wcale nie tworzą produkty czy usługi, ale przede wszystkim ludzie. To właśnie od pracowników zależy poziom obsługi klientów, możliwość osiągniecia konkretnych celów, nawiązania korzystnych współprac i realizacja nowych pomysłów sprzyjających rozwojowi działalności. Nie ulega wątpliwości, że pracownicy są ważnym elementem sukcesu każdego przedsiębiorstwa. Właśnie dlatego warto zadbać o to, by czuli się docenieni. To […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Bezdotykowe pomiary i dezynfekcja – tego potrzebują firmy, które chcą uniknąć przestojów

    Podstawowe środki prewencyjne to konieczność, żeby chronić pracowników i firmę w czasie epidemii. W pierwszej kolejności trzeba pomyśleć o pomiarze temperatury i dezynfekcji. Jakie metody najlepiej sprawdzają się w biurach, w galeriach handlowych, w fabrykach, a jakie w innych obiektach? Zaraz po dotarciu epidemii do Polski do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej wpłynęło […]

    Czytaj więcej

  • itaxi

    Opublikowano w:

    iTaxi z transportem dla pacjentów COVID-19

    iTaxi – jako organizacja odpowiedzialna społecznie – od początku pandemii wspiera środowisko medyczne w walce ze skutkami pandemii COVID-19. Jako pierwsza firma przewozowa zamontowała w samochodach przegrody ochronne, rozwozi testy na obecność koronawirusa, jest w trakcie szkolenia współpracujących kierowców na ratowników drogowych, a teraz – uruchamia nową usługę transportową, dedykowaną tylko i wyłącznie do transportu […]

    Czytaj więcej

  • fakturowanie

    Opublikowano w:

    Fakturowanie w małej firmie. Jak to wygląda w praktyce?

    Wiele średnich i małych firm w swoich biurach wykorzystuje oprogramowanie upraszczające do fakturowania. Nic w tym dziwnego, ponieważ bez tego zajmowałoby to firmom dwa razy więcej czasu, który mogłyby wykorzystać produktywniej. Warto jednak zastanowić się nad dobrym i ekonomicznym oprogramowaniem, które sprosta wymogom każdej małej i średniej firmy i można będzie używać go nawet z […]

    Czytaj więcej

  • prezenty dla pracowników

    Opublikowano w:

    Pandemia to czas na zdrowe prezenty dla pracowników

    Tegoroczne, grudniowe święta z pewnością będą inne niż zwykle, zarówno w sferze życia prywatnego, jak i zawodowego. Nie odbędą się tradycyjne, firmowe spotkania świąteczne, sprzyjające budowaniu relacji pracodawca – pracownik, integrujące zespół w nieformalnej atmosferze. Z powodu drugiej fali pandemii dla większości pracowników dom będzie nadal biurem. Nie oznacza to jednak, że pracodawcy, którzy chcą […]

    Czytaj więcej