Wiadomości outsourcing

Wszystkie wiadomości serwisu Nowy Outsourcing

Losowy artykuł RSS

  • Opublikowano w:

    Co zmienia nowa ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy? [ustawa o AML]

    Już 22 kwietnia br. wchodzi w życie zmiana przepisów o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu. Tak zwana ustawa o AML rozszerza listę podmiotów obowiązanych, czyli takich które muszą spełniać jej wymogi, dodając do obecnych m.in. domy aukcyjne, podmioty działające na rosnącym rynku walut wirtualnych oraz firmy zajmujące się prowadzeniem ksiąg podatkowych. Co dokładnie zmieniają […]

    Czytaj więcej

  • zastosowanie marketingu 7P w praktyce

    Opublikowano w:

    Marketing 7P: siedem elementów, które pozwolą firmie opracować lepszą i skuteczną strategię marketingową

    O marketingu można mówić godzinami, jednak istnieją pewne podstawy, które powinna znać każda osoba choć trochę interesująca się tą branżą. Wśród nich znajduje się między innymi pojęcie marketingu mix, a co za tym idzie – koncepcji 7P. Co jednak ważne, nie chodzi tylko o to, by znać podstawowe założenia tego modelu, ale przede wszystkim, by […]

    Czytaj więcej

  • kantor kryptowalut

    Opublikowano w:

    Ranking kantorów kryptowalut

    Z każdym dniem możemy zaobserwować, że zainteresowanie kryptowalutami jest coraz większe. Rynek od dłuższego czasu porusza się w trendzie wzrostowym, a wiele osób zastanawia się gdzie i w jaki sposób bezpiecznie może rozpocząć swoją przygodę z tym rynkiem. Oprócz dobrej strategii inwestycyjnej potrzebny jest także zaufany pośrednik, który umożliwi nam realizację naszych zleceń kupna oraz […]

    Czytaj więcej

  • targetowanie w marketingu

    Opublikowano w:

    Targetowanie w marketingu – czemu jest tak ważne i jakie korzyści może przynieść firmie?

    Jedna z podstawowych zasad marketingu sprowadza się do tego, że jeśli próbujesz mówić do wszystkich, tak naprawdę mówisz do nikogo. Stworzenie oferty wpasowującej się w potrzeby każdego, kto odwiedzi stronę internetową, jest po prostu niemożliwe. W efekcie wszystko ogranicza się do mglistych komunikatów, które nie mają dużego znaczenia. Właśnie dlatego targetowanie w marketingu ma tak […]

    Czytaj więcej

  • zarządzanie zespołem rozproszonym

    Opublikowano w:

    Zarządzanie zespołem rozproszonym

    O wyzwaniach, z jakimi muszą mierzyć się menedżerowie zarządzający zespołami rozproszonymi oraz o sposobach radzenia sobie z kierowaniem personelem w nowej rzeczywistości opowiada Maciej Kabaciński, szef Pionu HR w firmie Quercus, specjalizującej się we wdrożeniach rozwiązań SAP w obszarze HR. Od roku żyjemy w zupełnie innej rzeczywistości. Mówi się o schyłku ery pracownika, a w […]

    Czytaj więcej

  • System zarządzania dokumentami

    Opublikowano w:

    150 tys. polskich firm sprzedaje przez Internet

    Z najnowszego raportu PwC pt. „Perspektywy rozwoju rynku e-commerce w Polsce” wynika, że każdy biznes, który chce rozwijać się z powodzeniem w kanale online powinien zadbać o 4 podstawowe aspekty: omnichannel, customer experience, aktywizację i lojalizację klientów. Do tego logistykę i zapewnienie ciągłości dostaw. Wszystkie te działania powinny być rozpatrywane w sposób kompleksowy i zarządzane […]

    Czytaj więcej

  • brand awareness

    Opublikowano w:

    Czym jest brand awareness i jakie ma znaczenie w kontekście sprzedaży?

    Kluczem do dobrze prosperującego biznesu jest brand awareness, czyli inaczej świadomość marki. To cały proces, który rozpoczyna się od wyboru odpowiedniej nazwy, logo czy chwytliwego hasła reklamowego, przez dalsze działania mające na celu wywołać pewne skojarzenia u klienta. Dzięki temu istnieje duża szansa na wyróżnienie się spośród konkurencji, a tym samym – zwiększenie zysków. Wskaźniki […]

    Czytaj więcej

  • Adam-Bialas-1-CRM

    Opublikowano w:

    Zestawienie CRM-ów dla agentów i pośredników sprzedaży nieruchomości 

    Wszyscy zdajemy sobie sprawę, jak ważne i istotne jest umiejętne zarządzanie relacjami z klientami, które stanowią podstawę w sukcesie przeprowadzanych transakcji handlu nieruchomościami. Prezentowane CRM-y (Customer Relationship Management) są wszechstronne i intuicyjne, oferują pełne spektrum działań od wycen czy prezentacji nieruchomości, po strategie komunikacyjne oraz pomoc w budowaniu zaangażowania klientów, rozwoju organizacji i zapewnieniu wykorzystania […]

    Czytaj więcej