w

Zarządzanie, stworzenie silnej marki i unikalnych rozwiązań. Kim będzie Strateg Roku 2017?

Zarządzanie, stworzenie silnej marki i unikalnych rozwiązań. Kim będzie Strateg Roku 2017? Nowyoutsourcing.pl

Rok 2017 dla designu był bardzo bogaty w wydarzenia, przeróżne inicjatywy oraz aktywności. Konkurs Design Alive Awards jest po to, aby te najciekawsze nagrodzić, ale jednocześnie już sama nominacja jest sporym wyróżnieniem. Świadome, kreatywne i kulturotwórcze odpowiadanie na potrzeby zmieniającego się świata i społeczeństwa. Taka idea towarzyszy całemu konkursowi. W tym również kategorii Strateg Roku 2017.

Zarządzanie, stworzenie silnej marki i unikalnych rozwiązań. Kim będzie Strateg Roku 2017? Nowyoutsourcing.pl

Celem organizatorów Design Alive Awards jest uhonorowanie osób współtworzących marki, produkty, usługi, przestrzenie oraz wydarzenia, w tym osób animujących przepływ wiedzy, umiejętności i inspiracji. Jedną z kategorii jest Strateg Roku 2017. Wśród nominowanych są osoby, które wszystkim nam są dobrze znane. Blisko związane z designem. Każda z nich, w ostatnim czasie mocno zaznaczyła swoją obecność.

Zarządzanie, stworzenie silnej marki i unikalnych rozwiązań. Kim będzie Strateg Roku 2017? Nowyoutsourcing.pl

Ewa Janczukowicz-Cichosz i Paulina Kisiel, Gdynia Design Days, otrzymały nominację za jubileuszową edycję Gdynia Design Days bogatą w autorskie projekty i wystawy na wysokim poziomie merytorycznym. Za pokazywanie wszechstronności designu – od kreacji, przez produkcję, trendy, biznes, po świetnie przemyślane aktywności dla dzieci. I tu trzeba przyznać, że z roku na rok poziom festiwalu jest coraz wyższy. Stoi za tym zdecydowanie konsekwencja.

Zarządzanie, stworzenie silnej marki i unikalnych rozwiązań. Kim będzie Strateg Roku 2017? Nowyoutsourcing.pl

Agata Matlak-Lutyk i Hanna Ferenc Hilsden, partnerki w firmie Balagan. Za konsekwencję w tworzeniu charakteru marki Balagan opartej na koncepcie podwójnych korzeni między Warszawą i Tel Awiwem oraz wysokiej jakości rzemieślniczej wytwarzanych akcesoriów i obuwia ze skóry. Ten duet idealnie łączy eleganckie, polskie wzornictwo z niezobowiązującym i jednocześnie uniwersalnym stylem jaki możemy zobaczyć na izraelskich ulicach.

Zarządzanie, stworzenie silnej marki i unikalnych rozwiązań. Kim będzie Strateg Roku 2017? Nowyoutsourcing.plPaweł Garus i Jerzy Woźniak, partnerzy studia mode:lina™. Nominacja za stworzenie silnej marki na międzynarodowym rynku projektowania wnętrz komercyjnych. Za utrzymanie charakterystycznej, estetycznej jakości w projektach wymagających funkcjonalności i indywidualnego podejścia. mode:lina™ realizuje niezwykle wyraziste projekty, w rezultacie czego doceniani są nie tylko w Polsce, ale również na arenie międzynarodowej.

Zarządzanie, stworzenie silnej marki i unikalnych rozwiązań. Kim będzie Strateg Roku 2017? Nowyoutsourcing.pl

Kasia Ptak, dyrektor generalna targów Warsaw Home. Za wyczucie luki rynkowej oraz stworzenie i dynamiczny rozwój wydarzenia niezbędnego dla ekonomicznego wzrostu polskiego segmentu wyposażenia wnętrz. Stworzyła miejsce, które z roku na rok się rozwija oraz staje się kluczowym punktem na mapie wydarzeń targowych w Europie.

Zarządzanie, stworzenie silnej marki i unikalnych rozwiązań. Kim będzie Strateg Roku 2017? Nowyoutsourcing.pl
25062015

Edyta Defratyka, prezes Fundacji KOM. Jury konkursu dostrzegło propagowanie nowoczesnej edukacji i wspieranie talentów oraz przygotowanie przestrzeni, która wspiera rozwój kreatywności i poczucia estetyki wśród uczniów Szkoły Podstawowej im. Astrid Lindgren w Miliczu. W swoich programach edukacyjnych w każdym dziecku budzą i odkrywają kreatywność. Dzięki Fundacji KOM świat nauki i edukacji jest dla dzieci atrakcyjny, rozbudza ciekawość i inspiruje do zdobywania wiedzy.

Konkurs Design Alive Awards to również Plebiscyt Czytelników. Głosowanie trwa do 22 listopada br. na stronie https://www.designalive.pl/plebiscyt2017/

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

black friday

Czy Black Friday rzeczywiście nakręca e-commerce?

Czy da się polubić reklamy internetowe? Nowyoutsourcing.pl

Czy da się polubić reklamy internetowe?