Wiadomości outsourcing

Wszystkie wiadomości serwisu Nowy Outsourcing

Losowy artykuł RSS

  • Aneta Świderska

    Opublikowano w:

    Jak zdobyć serca millenialsów?

    O millenialsach, czyli pokoleniu osób  urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość i potrafią idealnie dopasować się do zmieniającego się świata. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Sinterit – polski twórca pierwszej na świecie desktopowej drukarki 3D SLS wprowadza kolejny produkt, Sinterit Lisa 2

    Potrzeba przełamywania barier nieustannie inspiruje współzałożycieli Sinterit. Dzięki temu powstała pierwsza desktopowa drukarka 3D typu SLS (do selektywnego spiekania laserowego), a teraz kolejny ulepszony produkt. Sinterit—konsekwentnie realizując swoją misję polegającą na otwieraniu dostępu do zaawansowanej technologii SLS—wprowadza obecnie na rynek drugą maszynę SLS, która może stanowić doskonałe narzędzie wspierające kreatywność inżynierów i projektantów, do bezpośredniego […]

    Czytaj więcej

  • Marcin Rupiński, CEO Royal Ad

    Opublikowano w:

    Blockchain vs marki luksusowe

    Technologia blockchain zapewnia luksusowym markom nie tylko możliwość przejrzystego śledzenia wykonywanych transakcji, ale także otwiera przed nimi nowe możliwości. Jak działa i co jeszcze oferuje branży premium? O tym Marcin Rupiński, CEO sieci reklamowej Royal Ad. Kryptowaluty są przedmiotem zainteresowania zarówno inwestorów, jak i organów państwowych od czasu ich wprowadzenia, czyli od 2008 roku. Mimo, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak zbudować trwały związek z klientami, czyli podstawy CRM, cz. 1

    Coraz więcej firm dostrzega korzyści ze stosowania narzędzi pomagających w zarządzaniu relacjami z klientami. Jak podaje Grand View Research, globalny rynek CRM do 2025 r. osiągnie wartość prawie 82 mld dolarów, czyli od poziomu z zeszłego roku wzrośnie prawie trzykrotnie. Jednym z czynników, które odpowiadają ze ten stan rzeczy, jest kanał mobilny. Dlaczego? Możliwość korzystania […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Akcjonariusze zadecydowali o zmianie nazwy Bank Zachodni WBK na Santander Bank Polska S.A.

    Podczas dzisiejszego Walnego Zgromadzenia Akcjonariusze Banku Zachodniego WBK S.A. przyjęli uchwałę w sprawie zmiany nazwy Banku na Santander Bank Polska S.A. oraz zmiany siedziby rejestrowej na Warszawę. – W imieniu całej Grupy Santander, jest mi miło poinformować, że dziś Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy Banku Zachodniego WBK zaakceptowało zmianę nazwy naszego banku w Polsce. Obecność w Polsce jest […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Czy można wygrać z adblokami?

    Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody. Szacuje się, że blokowanie reklam redukuje przychody wydawców na poziomie od 3 do 20 procent, w zależności od kraju. Według raportu OnAudience.com, w Polsce […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    5 problemów, które blokują rozwój branży IT

    Ciągłe podbijanie wysokości pensji. Wymaganie cudów od systemu edukacji. Ignorowanie demografii. Posługiwanie się fałszywymi stereotypami dotyczącymi płci. Gdyby rozwiązać te bolączki, branża IT mogłaby rozwijać się jeszcze szybciej. Dlaczego więc od lat te same problemy, zamiast zniknąć, pogłębiają się? Skojarzenia przeciętnego Polaka z branżą IT to brak trudności ze znalezieniem i utrzymaniem pracy, szybki rozwój […]

    Czytaj więcej

  • kalendarz marketingowy e-commerce

    Opublikowano w:

    RTB House stawia na innowacje i otwiera AI Marketing Lab

    RTB House, działająca globalnie, polska firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej – otwiera AI Marketing Lab. Będą w nim opracowywane innowacyjne rozwiązania łączące branżę technologiczną i marketingową przeznaczone zarówno dla wydawców, jak i reklamodawców. Budżet na pierwszy rok działalności AI Marketing Lab to 5 milionów dolarów. Po pomyślnym wdrożeniu deep learningu we wszystkich modułach […]

    Czytaj więcej