Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Technologia od RTB House walczy o tytuł największej innowacji w Deep Learningu

RTB House, działająca globalnie polska firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu, uzyskała dwie nominacje w prestiżowym konkursie The Alconics, organizowanym we współpracy m.in. z Microsoft, TechUK oraz XPrize. Ogłoszenie wyników nastąpi 12 czerwca podczas uroczystej gali w londyńskim pałacu Kensington.

RTB House nominowane jest w aż dwóch kategoriach – „Best Application of AI Learning for Sales and Marketing” oraz „Best Innovation in Deep Learning” i tym samym ma szansę znaleźć się w elitarnym gronie zwycięzców rewolucjonizujących branżę marketingową. Wśród innych nominowanych firm znalazły się między innymi IBM, Infosys, Sigma.ai. Firma z Polski zdobyła uznanie jury m.in. za innowacyjne wykorzystanie sztucznej inteligencji i wdrożenie deep learningu we wszystkich modułach wspierających efektywność kampanii reklamowych. Zastosowana technologia pozwala na precyzyjne określenie postaw i intencji zakupowych konsumentów, trafniejsze rekomendacje produktów oraz bardziej precyzyjne oszacowanie prawdopodobieństwa kliknięcia w reklamy przez użytkowników. Skutkuje to zwiększeniem efektywności działań retargetingowych i wyższym zwrotem z inwestycji dla klientów (ROI).

 „Wierzymy, że nasza technologia jest rewolucyjna i bezkonkurencyjna. Tym bardziej cieszy nas nominacja w takich kategoriach. To dowód na słuszność naszych decyzji i obranego kierunku rozwoju. Od początku stawiamy na technologię, gdyż to ona stanowi rdzeń naszego produktu.” – podkreśla Daniel Surmacz, COO w RTB House. „W tym roku podjęliśmy kolejny krok, którym chcemy zaznaczyć swoje miejsce w branży marketingowo-technologicznej. Otworzyliśmy AI Marketing Lab, gdzie będziemy opracowywać kolejne, przełomowe rozwiązania.”

W konkursie The Alconics międzynarodowe, reprezentujące różne branże jury nagradza najbardziej innowacyjne firmy z całego świata tworzące rozwiązania oparte na AI. Oficjalnym partnerem naukowym jest Imperial College London, a głównym partnerem jest firma Microsoft. Wśród pozostałych partnerów znaleźć można takie firmy jak XPrize, czy też TechUK. Wręczenie nagród w ramach trzeciej już edycji The Alconics odbędzie się 12 czerwca 2018 roku w pałacu Kensington.

Uwagi do redakcji

RTB House to międzynarodowa spółka oferująca najbardziej zaawansowane technologicznie rozwiązania retargetingowe dla topowych międzynarodowych marek otwiera nowy dział. Dzięki autorskiemu silnikowi nabywania reklam, opartym w całości na algorytmach deep learning, RTB House pomaga reklamodawcom pomnożyć sprzedaż i zrealizować cele krótko-, średnio- i długookresowe.

Założona w roku 2012, RTB House obsługuje ponad 1200 klientów z Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji, Pacyfiku oraz Ameryki, a główne biura firmy znajdują się w Nowym Jorku, Londynie, Tokio, Singapurze, São Paulo, Moskwie, Istambule, Dubaju i w Warszawie. Firma zatrudnia ponad 300 wykwalifikowanych pracowników, a liczba ta ustawicznie rośnie.

Więcej informacji na  www.rtbhouse.com

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *