Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Sztuka dyplomacji – savoir-vivre w biznesie

Środowisko zawodowe jest bardzo wyczulone na kwestie związane z kulturą osobistą. Znajomość zasad savoir-vivre jest niezbędna dla każdego managera, by niezależnie od sytuacji zawodowej, potrafił zachować się w sposób poprawny, zgodny z etykietą biznesową.

 

unnamed
Zapraszamy na szkolenie„Sztuka dyplomacji – savoir-vivre w biznesie”, podczas którego nasz Ekspert zaprezentuje Państwu kompendium norm i konwenansów najczęściej występujących w relacjach międzyludzkich. Wiedza ta pozwoli opanować umiejętność odpowiedniej oceny sytuacji w kontekście kulturowym. Poruszone zostaną również zagadnienia dotyczące m.in. komunikacji elektronicznej oraz zasad doboru stroju i akcesoriów w zależności od okazji. Jeśli jesteś osobą zobligowaną do częstych kontaktów biznesowych weź udział w szkoleniu i wzmocnij poczucie pewności siebie w kontaktach służbowych.

Szkolenie odbędzie się 24-25 października 2016r. w Centrum Konferencyjnym GOLDEN FLOOR w Warszawie.

Szczegóły programu >>

Główne zagadnienia:

  • Różnice kulturowe i umiejętność zachowywania się w sposób naturalny
  • Wzmacnianie własnego wizerunku w wszelkiego rodzaju relacjach
  • Wpływ obowiązujących norm i konwenansów na nawiązywanie kontaktów biznesowych
  • Właściwe decyzje w obszarze wyglądu, ubioru oraz aranżacji przestrzeni

Trener:

Dorota Szcześniak-Kosiorek – trener biznesu, doradca wizerunku i etykiety, praktyk zawodu. 10-letnie doświadczenie zawodowe w biznesie łączy z zainteresowaniem savoir-vivre’em, psychologią wyglądu oraz wizerunkiem osób. Absolwentka Zarządzania i Marketingu na PW oraz Studiów Podyplomowych „Public Relations – Skuteczne kreowanie wizerunku”. Znana z indywidualnego podejścia do klientów, profesjonalizmu oraz empatii.

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *