Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Platforma Daily Dose of Beauty zdobyła tytuł „Start-up Challenge Winner”

DDOB.com (Daily Dose of Beauty) – platforma społecznościowa zrzeszająca ponad 12 000 influencerów – znalazła się w gronie 18 konceptów, które zostały wyróżnione na Europejskim Kongresie Gospodarczym oraz towarzyszących mu European Start-up Days

DDOB.com (spółka należąca do grupy AdNext) dotarła nie tylko do finału konkursu Start-up Challenge, ale także otrzymała tytuł „Start-up Challenge Winner” w kategorii „Lifestyle, przemysł czasu wolnego”.
Tegoroczna edycja konkursu Start-up Challenge wzbudziła duże zainteresowanie młodych przedsiębiorców. Chęć udziału w niej zgłosiło ok. 200 start-upów. Powołana komisja wyłoniła z nich 100, które miały możliwość zaprezentowania się podczas Kongresu w Scale-up Alley – przestrzeni dedykowanej biznesowym wizjonerom. Do ścisłego finału zakwalifikowało się 18 najlepszych – zadaniem jury konkursu – konceptów. Wśród nich znalazła się DDOB.com (grupa AdNext) wyspecjalizowana w teen marketingu i budowaniu relacji z najmłodszą grupą konsumentów. Podczas uroczystej gali 11 maja br. ogłoszono, że zwyciężyła ona w kategorii „Lifestyle, przemysł czasu wolnego” i zdobyła tytuł „Start-up Challenge Winner”.
Jesteśmy dumni z wygranej DDOB.com w konkursie Start-up Challenge w kategorii „Lifestyle, przemysł czasu wolnego”. Zdobyty tytuł to wielkie wyróżnienie dla stworzonej przez naszą spółkę platformy, która skupia najpopularniejszych blogerów, youtuberów i instagramowiczów. Cieszy nas to, że organizatorzy dostrzegli, jak ważne dla firm stają się niestandardowe działania promocyjne. Kampanie z wykorzystaniem influencerów doceniają zwłaszcza marki, które chcą zbudować lojalność i zaangażować młodych konsumentów z pokolenia Z – mówi Bartłomiej Sibiga CEO DDOB (grupa AdNext).
Laureaci konkursu zostali nagrodzeni podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego, który odbył się 11-12 maja br. Zgromadził on w katowickim Spodku wielu miłośników innowacji w biznesie. Goście Kongresu mieli możliwość zarówno poznania najnowszych trendów jak również wzajemnej wymiany doświadczeń.
Głównym celem przyświecającym organizatorom European Start-up Days, które towarzyszyły Kongresowi, było stworzenie platformy dla młodych przedsiębiorców do nawiązania relacji z ekspertami oraz inwestorami uczestniczącymi w wydarzeniu.

AdNext jest grupą spółek wyspecjalizowanych w działaniach digitalowych. Oferuje kompleksowe usługi w zakresie strategii mediowych, content marketingu, współpracy z influencerami, optymalizacji i performance marketingu. Do Grupy należą spółki MasterMind, SCOOP, Szeri Szeri, DDOB i Optimise, MTI. W centrum wszystkich aktywności AdNext jest konsument. Dzięki poszczególnym spółkom grupa posiada wiedzę o zachowaniach i preferencjach konsumentów oraz dysponuje narzędziami, pozwalającymi szybko zgromadzić niezbędne informacje o skutecznych sposobach dotarcia i zaangażowania odbiorców. Grupa często proponuje rozwiązania niestandardowe, ale przynoszące mierzalne efekty dla klientów. Startupowa struktura spółek grupy pozwala na szybką adaptację do zmieniających się wymagań rynku digital. Poszczególne spółki w zależności od projektu działają razem lub jako samodzielne podmioty, zapewniając klientom całościowe usługi od consultingu i strategii przez produkcję kampanii i media.
DDOB.com – spółka należąca do grupy AdNext specjalizująca się w teen marketingu. Przygotowuje komunikację skierowaną do młodych użytkowników z pokolenia Z, szukających w sieci wartościowych treści, angażujących i prowokujących do interakcji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *