w ,

Outsourcing usług technicznych dla firm, dobrym sposobem na oszczędności

Outsourcing usług technicznych

Outsourcing jest modelem biznesowym, z którego korzysta coraz więcej firm. Rozwiązanie to jest bardzo wygodne, ponieważ pozwala skupiać się na najważniejszych zagadnieniach w przedsiębiorstwie i oddelegować część obowiązków innej firmie, która zatrudnia specjalistów z danej branży. Podobnie wygląda sytuacja w przypadku obsługi technicznej, którą również można powierzyć profesjonalistom w ramach długofalowej współpracy.

Jaki zakres prac świadczą firmy wykonujące usługi techniczne?

Firmy działające na rynku w zakresie świadczenia usług technicznych mają bardzo szeroką ofertę, dzięki czemu każde przedsiębiorstwo może bez większych problemów nawiązać solidną i rzetelną współpracę. Dzięki outsourcingowi można liczyć m. in. na założenie instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej oraz sanitarnej w firmie, regularne sprawdzanie ich sprawności oraz bieżące usuwanie awarii. Wykwalifikowany personel naprawia również sprzęty i urządzenia użytkowane w firmie, wykonuje mniejsze prace stolarskie oraz prace malarskie i wykończeniowe.

Jak outsourcing usług technicznych pozwala obniżyć koszty?

Wiele firm na rynku funkcjonuje nawet przez całą dobę. Wymaga to niemal ciągłej pracy oświetlenia oraz niektórych sprzętów. Wystąpienie awarii w takich przypadkach narzuca konieczność ich szybkiego usunięcia. Firmy świadczące usługi w zakresie napraw oraz wymian nie zawsze są dostępne „od ręki”, a za natychmiastowe interwencje bardzo często wymagają dodatkowych opłat. Współpracując na zasadach outsourcingu można liczyć nie tylko na stałe kwoty za wykonywane naprawy, ale również na upusty cenowe w ramach stałej kooperacji. Dzięki temu, firma korzystająca z takiego modelu biznesowego może liczyć na duże oszczędności w zakresie wszystkich usług, które zapewnia jej przedsiębiorstwo zewnętrzne.

Duże poczucie bezpieczeństwa i komfort psychiczny

Outsourcing usług technicznych daje poczucie pewności, że wszelkie sprzęty, które są używane w firmie będą funkcjonować bezawaryjnie przez długi czas, co pozwoli na zachowanie ciągłości produkcyjnej czy też usługowej. Wykonywanie przez przedsiębiorstwo pracujące w ramach outsourcingu cyklicznych przeglądów instalacji i bieżące usuwanie awarii jest gwarancją dużego komfortu psychicznego. Nie współpracując stale z firmą świadczącą usługi techniczne, na wypadek wystąpienia jakiejś usterki czas oczekiwania na fachowca może być bardzo długi, co grozi wystąpieniem częściowego, a nawet całkowitego paraliżu w firmie i tym samym poniesieniem dodatkowych kosztów. Długofalowa kooperacja z jedną firmą, daje niemal pewność usunięcia awarii już w ciągu jednego dnia oraz dostępność specjalistów 24 godziny na dobę w wymagających natychmiastowego działania przypadkach.

Firmy korzystające z outsourcingu usług technicznych mogą liczyć nie tylko na sprawne działanie specjalistów oraz zachowanie instalacji i sprzętów w bezawaryjności przez bardzo długi okres, ale również na oszczędności wynikające ze stałej współpracy z jedną, dobrze już znaną firmą.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

marketing sensoryczny

Marketing sensoryczny: konsumenci kupują oczami

reklama w empik

Empik rozwija mniejszy format salonów