Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Nowe zasady delegowania pracowników w ramach świadczenia usług

Sejm RP w dniu 20 maja 2016 roku uchwalił ustawę o delegowaniu pracowników na terytorium oraz z terytorium RP w ramach świadczenia usług. Jej celem jest zwiększenie efektywności egzekwowania minimalnych warunków zatrudnienia na terenie państwa, w którym ma być świadczona usługa.

Podczas bezpłatnego webinarium, które odbędzie się 16 czerwca o godzinie 10:00 omówione zostaną następujące zagadnienia:

  • Ustawa na tle dotychczas obowiązujących przepisów;
  • Warunki zatrudnienia pracowników delegowanych na terytorium Polski;
  • Obowiązki pracodawców delegujących pracowników na terytorium RP przewidziane Ustawą;
  • Regulacje dotyczące kontroli prawidłowości delegowania pracowników

Webinarium poprowadzą prawnicy Kancelarii PwC Legal: Błażej Podstawski oraz Bartłomiej Włodarski.

Aby wziąć udział w spotkaniu, należy dokonać rejestracji pod tym adresem
Więcej informacji o nowym prawie znaleźć można pod adresem: http://www.pwc.pl/pl/media/2016/nowe-zasady-delegowania-pracownikow.html

Niniejszy artykuł powstał na podstawie informacji od PwC Polska.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *