w

Maszyna zamiast kantyny: sprytny vending w biurach

Maszyna zamiast kantyny: sprytny vending w biurach Nowyoutsourcing.pl
January_Automatspec [g1_lead] Jak wstawić maszynę vendingową do biura, jakie opcje mamy do wyboru i kiedy taki pomysł się opłaci? O specyfice vendingu żywnościowego w biurach rozmawiamy z Januarym Gomółką z firmy AutomatSpec Sp. z o.o. Sp.k, jednym z liderów branży vendingu w Polsce. [/g1_lead]

Firma zainteresowana maszyną vendingową musi ją kupić, czy możliwy jest również rental?

W grę wchodzą obie możliwości. W zależności od potrzeb, maszyny można wynająć, włącznie z kompleksową obsługą, ale także kupić, w wersji nowej lub używanej.

Co obejmuje obsługa idąca w parze z wynajmem?

Jeśli klient decyduje się na rental maszyny, po naszej stronie pozostaje uzupełnianie jej produktami,usuwanie awarii i zarządzanie płatnościami. W ostatniej kwestii bierzemy na siebie między innymi obsługę płatności kartą lub telefonem, ponieważ obecnie oferujemy maszyny również z taką opcją.
Jeśli klient sobie tego życzy, możliwe jest także, żeby automaty wydawały produkty za pomocą klucza ZIP, chipa naklejanego na kartę rejestracji czasu pracy lub samej karty rejestracji czasu pracy. Wykorzystanie do płatności tej ostatniej wymaga umieszczenia na karcie specjalnego modułu do zarządzania sprzedażą

Spośród jakich maszyn vendingowych mogą wybierać firmy?

Firmy mają do dyspozycji szeroką gamę automatów z napojami gorącymi, a więc kawą ziarnistą, instant i w kapsułach, ale też z czekoladą, herbatą, szejkami, a nawet zupami. Do naszej oferty niedawno dołączyły też automaty z kawą mrożoną, które sprawdzają się zwłaszcza w okresie letnim.

Automaty vendingowe

Jeśli zamiast automatu do kawy firma woli profesjonalny ekspres, również możemy go zapewnić.

Poza maszynami do napojów mamy też tzw. automaty uniwersalne sprzedające słone i słodkie przekąski, zimne napoje, soki, wodę mineralną, napoje energetyczne i izotoniczne czy kanapki.

Osobna kategorią są automaty wydające zimne napoje w puszkach, bo w ich wypadku konieczne jest zachowanie odpowiedniej temperatury wewnątrz maszyny. Ma ona znaczenie również w przypadku automatów z daniami do podgrzania w kuchence mikrofalowej. W takiej maszynie znajdują się gotowe zestawy obiadowe lub zapiekanki, pierogi, krokiety, czyli ogólnie pojęta „garmażerka”.

Osobną, nie-kulinarną kategorią są automaty wydające produkty BHP, na przykład rękawiczki, okulary ochronne czy zatyczki do uszu.

 

Wspomniane wcześniej automaty z daniami do podgrzania wpisują się w trend healthy vendingu, czyli zdrowego vendingu, gdzie fast-foody z automatów zastępują świeże przekąski. Firma AutomatSpec również zdecydowała się na wejście w tę niszę – dlaczego?

Nie od dziś obserwujemy wzrost świadomości dotyczącej zdrowego odżywiania. Dbamy o nie w domu, więc w pracy również staramy się unikać śmieciowego jedzenia, co bywa trudne. Automaty typu healthy vending sprawdzają się tam, gdzie nie ma możliwości uruchomienia stołówki wydającej obiady. Wtedy rozwiązaniem jest maszyna typu healthy vending, która daje szybki dostęp do zdrowych przekąsek i napojów oraz dań przyrządzanych na ciepło. Coraz bardziej kompleksowa oferta jest odpowiedzią na wspomniany wzrost wymagań, a w ich spełnieniu pomagają automaty, które w cenie wynajmu mają też kompleksową obsługę.

W jakich miejscach automaty vendingowe sprawdzają się najlepiej?

Nasze automaty trafiają nie tylko do biur, ale również na uczelnie, do szkół czy pasażów handlowych, a więc w miejsca o dużym przepływie osób, który gwarantuje popularność automatu. Podobne zasady przyświecają wyborowi automatu do biura – żeby wstawienie go miało sens, w firmie powinno pracować przynajmniej 100 osób. Gdy jest ich mniej, sprzedaż produktów z automatu będzie trudniejsza.

O kosztach trudno mówić, bo każda oferta wynajmu maszyny jest tworzona na miarę klienta. Staramy się uwzględnić jego potrzeby i nasze możliwości, żeby zagwarantować jak najlepszą usługę.

Rozmawiała: Katarzyna Szulik

Jeśli temat Cię zainteresował, pozostaw dane kontaktowe w poniższym formularzu. Niezwłocznie skontaktujemy się i umożliwimy skorzystanie ze specjalnej oferty dla partnerów serwisu Nowy Outsourcing. Nasze wsparcie jest bezpłatne.


Wyrażam zgodę na kontakt poprzez e-mail lub telefoniczny, w sprawie przedstawienia oferty przez Nowy Outsourcing oraz jego partnerów.

Jeden komentarz

Dodaj odpowiedź
  1. zauważyliśmy, że obecnie firmy maja coraz większe problemy z pozyskiwaniem pracowników, Dlatego liczy się automatyzacja jak największej ilości procesów aby „uwolnić czas” pracownikom, by mogli wykonywać zadania które są najbardziej wartościowe dla firmy – w zależności od potrzeb również proponujemy automaty dostosowane do potrzeb klienta (najpopularniejszy to engomat 468 https://automat-bhp.pl/engomat-468/) dla całego sektora b2b potrafimy znaleźć rozwiązanie na każdą potrzebę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

LOG Global Edition

Zarządzanie biznesem jeszcze prostsze niż dotychczas

system erp

Comarch zbuduje i wdroży systemy ERP dla Ministerstwa Finansów