Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

HoReCa – nowy portal dla gastronomii, hotelarstwa i pasjonatów jedzenia

„Będę bacznie obserwować rozwój nowego portalu łączącego świat HoReCa i kulinariów – horecatrends.pl. Ten rynek potrzebuje platformy wymiany wiedzy, doświadczeń i przestrzeni do dyskusji. Oczekuję, że znajdziemy tu ciekawe wywiady, felietony i reportaże. Fakt, że portal stworzyli dziennikarze portalspozywczy.pl, gwarantuje merytoryczną wiedzę” – David Gaboriaud – francuski kucharz, podróżnik, prowadzący programy kulinarne.

Ruszył portal horecatrends.pl, nowoczesna platforma informacyjno-biznesowa dla branży HoReCa i kulinariów. Nowy serwis będzie dostarczać aktualne informacje dla przedstawicieli świata gastronomii i zarządców hoteli, producentów artykułów spożywczych, producentów wyposażenia, dostawców usług do tego sektora oraz wszystkich zainteresowanych tematyką kulinariów.

– Chcemy być także przestrzenią wymiany opinii między blogerami i influencerami. Dodatkowo, dzięki dołączeniu do części ściśle merytorycznej bardziej lifestylowych treści, mamy szansę dotrzeć do bardzo dużej grupy tzw. foodies zainteresowanych jedzeniem i tym, co aktualnie dzieje się na scenie gastronomicznej – mówi Anna Wrona, redaktor merytoryczna portalu horecatrends.pl.

Nowy projekt grupy PTWP, wydawcy m.in. serwisu portalspozywczy.pl, to odpowiedź na rosnące oczekiwania dynamicznie rozwijającego się rynku i nowych trendów oraz mody na gotowanie.

– Jedzenie odgrywa dziś zupełnie nową rolę. Chcemy doświadczać, a nie tylko jeść, więc doceniamy rolę jedzenia, a wręcz ją hołubimy. Dlatego od jedzenia oczekujemy zdecydowanie więcej i często właśnie przez jedzenie wysyłamy komunikaty do otoczenia. Jedzenie jest wszechobecne i jest czymś na kształt nowej popkultury stanowiąc jedną z podstawowych wartości życiowych. Ten trend odzwierciedla rosnąca popularność i moda na blogi i programy kulinarne, które wspierają i napędzają polską gastronomię. Polacy dzięki temu coraz chętniej chodzą do restauracji – dodaje Anna Wrona, redaktor merytoryczna portalu horecatrends.pl.

Nowy serwis zawiera tematyczne zakładki takie jak: gastronomia, kawiarnie, street food, catering, hotele, trendy i dostawcy. Treści prezentowane są w nowoczesnej formie tekstowej i graficznej, nie zabraknie reportaży i rozmów wideo. Równolegle treści publikowane będą w kanałach społecznościowych, jak Facebook i Instagram. Horecatrends.pl działa w responsywnej wersji, co pozwala na komfortowe korzystanie z portalu na urządzeniach mobilnych.

– Cieszę się, że powstaje miejsce z wiedzą, którą dzielić się i tworzyć będzie grupa ludzi pracujących i współpracujących od lat z branżą. Niewiele jest miejsc, w których nie tylko profesjonaliści mogą znaleźć odpowiedzi na najważniejsze pytania. Trzymam kciuki za powodzenie projektu – mówi Krzysztof Cybruch, organizator Targu Śniadaniowego, odpowiedzialny za streetfoodowy koncept Bazar Koszyki.

O merytoryczną stronę nowego portalu zadbają dziennikarze serwisu portalspozywczy.pl, którzy jednocześnie są redaktorami merytorycznymi Food Show, dorocznego spotkania profesjonalistów i pasjonatów.

– Inicjatywa, która łączy w jednym miejscu środowisko HoReCa i kulinariów to strzał w dziesiątkę, co zresztą pokazują takie imprezy jak Food Show w Katowicach. Tego typu portale są potrzebne, gdyż z jednej strony pokazują co branża gastronomiczna przygotowuje, ale też wskazują czego oczekują wszelacy miłośnicy kulinariów. W związku z tym od nowego portalu oczekujemy profesjonalnych porad dla każdego kto chce rozwinąć swoją wiedzę, ale też umiejętności kulinarne oraz prezentacji ciekawych ludzi mających dużo do powiedzenia w gastronomii – Paweł Łukasik, współautor bloga Gotowaniezpasja.pl, autor książek kulinarnych.

 

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *