Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Horeca Group gra z Jazz Jamboree

Jeden z najstarszych jazzowych festiwali w Europie Jazz Jamboree kończy w tym roku 60 lat. Zespół Horeca Group ma przyjemność dołożyć cegiełkę do jubileuszu i realizować koncert inaugurujący tegoroczny festiwal.

29 września na Placu Trzech Krzyży w Warszawie odbędzie się wyjątkowe wydarzenie produkowane przez Horeca Group: otwarta impreza masowa rozpoczynająca tegoroczną edycję Jazz Jamboree, który potrwa aż do 28 października. Partnerem strategicznym wydarzenia jest klient agencji – Kulczyk Silverstien Properties, który jest na co dzień aktywnym członkiem Koalicji na rzecz rewitalizacji Placu Trzech Krzyży. Plenerowy koncert otworzy nowojorski pianista i wokalista Peter Cincotti wraz ze swoim trio, potem sceną zawładnie międzynarodowe trio Leszka Możdżera, tworzone wspólnie z Zoharem Fresco oraz Larsem Danielssonem. O oprawę wizualną sceny zadba utalentowana i wielokrotnie nagradzana polska architektka i scenografka – Aleksandra Wasilikowska. Łączenie świata biznesu ze światem kultury jest specjalnością agencji i pozwala na osiągnięcie, tak pożądanego, efektu win-win.

– Jako agencja kreatywna bardzo lubimy realizować projekty, które pozwalają nam łączyć różne światy, inicjatywy i interesy. To trochę jak w muzyce: instrumenty grają swoje melodie, które łączą się w harmonijną całość. – mówi partner managing director Katarzyna Zaniewska – Nasz Klient ma misję ożywienia warszawskiego Placu Trzech Krzyży i przywrócenia go mieszkańcom, a my jako fani festiwalu Jazz Jamboree, chcieliśmy uczcić jubileusz, a zarazem dać ludziom możliwość uczestnictwa w wyjątkowym wydarzeniu kulturalnym. Wypadkową tych czynników staje się koncert inaugurujący festiwal, który realizujemy pod koniec września.

Koncertowi będzie towarzyszyć również wystawa historycznych plakatów Festiwalu Jazz Jamboree w Galerii Ethos (mieszczącej się w budynku ETHOS przy Placu Trzech Krzyży), na której będzie można oglądać kolekcję Piotra Dąbrowskiego, eksperta w dziedzinie plakatu polskiego oraz miłośnika jazzu. Wystawa potrwa do zakończenia festiwalu, czyli do końca października. Horeca Group jest odpowiedzialna za koncepcję wydarzenia inauguracyjnego oraz produkcję wykonawczą koncertu i wystawy.

Horeca Group powstała w 2004 roku jako agencja strategiczna kierująca swoją ofertę do marek chcących komunikować się z konsumentem. Jako agencja eventowa realizuje projekty, które całościowo odpowiadają na potrzeby i wymagania Klientów, zgodnie z podejściem „design thinking” i „experience marketing”. Posiada doświadczenie w obszarze lifestylu, sportu, CSR oraz działań społecznych we współpracy z lokalnymi aktywistami. Pracuje m.in. dla takich klientów jak Grupa Żywiec, Danone, Adidas Polska, mBank, Żywiec Zdrój, Volvo Trucks, Tchibo. Agencja odpowiadała także za strategię i realizację kampanii społeczno – edukacyjnej „To się nosi nad Wisłą” na zlecenie Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy.

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *