Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Gdzie produkowane są gadżety reklamowe?

“Reklama dźwignią handlu”. Nie wiadomo, kto pierwszy raz powiedział to zdanie, ale wciąż jest aktualne i w pełni oddaje zasady, jakimi kieruje się świat marketingu i promocji. Bez reklamy żadna marka nie dotrze do klienta ze swoimi produktami oraz usługami, a wymyślenie ciekawego logo i sposobu na promocję może być kluczowe, nie tylko na starcie. Ciekawym i niezmiennie popularnym sposobem na dotarcie do szerokiego grona odbiorców, jest rozdawanie gadżetów reklamowych oraz wykonanie wszelkich wydruków z logo i adresem firmy. Jak to się dzieje, że ktoś je wymyśla, projektuje i wytwarza?

Z agencji reklamowej do drukarni

Wymyślaniem znaków towarowych, logo firm i produktów zajmują się przede wszystkim agencje reklamowe i graficy, którzy na ekranie komputera tworzą ciekawe rysunki i napisy. Te z kolei wykorzystuje się nie tylko na wizytówkach, listownikach czy stronach internetowych, ale także we wszelkich materiałach związanych z marką. 

Agencje reklamowe przede wszystkim zajmują się kreacją. Produkcja druków i gadżetów to efekt pracy drukarni. Drukarnia posiada odpowiednie technologie: druk offsetowy, cyfrowy, sitodruk i inne, które pozwalają na drukowanie plakatów, ulotek, folderów, katalogów, czy kalendarzy. Dzięki temu można nanieść logo i hasło na odzież reklamową, na koszulki, czapeczki, kurtki czy polary, a także na typowe gadżety reklamowe: długopisy, breloki, parasole, małe urządzenia elektroniczne.

Współpraca B2B z drukarnią

Żeby klient, który posiada logo i projekty wydruków oraz gadżetów, nie musiał samodzielnie szukać drukarni i zlecać jej wykonania produktów reklamowych, agencje reklamowe ściśle współpracują z drukarniami, oferując klientom gotowy produkt. Współpraca pomiędzy agencją a drukarnią jest w takim przypadku częsta, ścisła i opiera się na wzajemnym zaufaniu. To, że agencja ma pewność, że jej klient otrzyma wydruki najlepszej jakości, wpływa też na jakość jej pracy. Dzięki współpracy z dobrą drukarnią agencja zyskuje nie tylko renomę niezawodnej, ale także może negocjować atrakcyjne ceny, zwłaszcza przy dużych zamówieniach. Związek agencji z drukarnią reklamową to także uzyskanie wyższego priorytetu przy realizacji zamówień. Drukarnia reklamowa wykona wydruki wielkoformatowe, na gadżetach i ubraniach nawet w kilkadziesiąt godzin, zwłaszcza jeśli projekty spełniają wszystkie warunki niezbędne do rozpoczęcia prac. Współpraca jest więc zawsze opłacalna i pozwala na pełne zadowolenie klienta, który oczekuje produktów wysokiej jakości i szybkiej realizacji zlecenia w konkurencyjnej cenie. 

Rozszerz swoją ofertę o wydruki

Mała firma reklamowa, studio projektowe lub grafik nie musi już posiadać setek gadżetów reklamowych i maszyn do druku wysokiej jakości. Współpracując z drukarnią Reklama RZYM http://www.reklamarzym.pl/, można oferować własnym klientom pełną obsługę i wydruk gadżetów reklamowych najwyższej jakości. Szeroka oferta przyciągnie klientów, zachęci ich do składania zleceń i skróci czas przygotowania wydruków.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *