w , ,

Firmowa strona internetowa od Google

strona internetowa
Strony internetowe lokalnych firm w poszukiwaniu usług i produktów regularnie odwiedza 45% Polaków. W tym kontekście fakt, że aż 34% małych i średnich przedsiębiorstw nie posiada własnej strony internetowej oznacza, że nie wykorzystują one w pełni swojego potencjału. Teraz przedsiębiorcy posiadający wizytówkę w usłudze Google Moja Firma mogą bezpłatnie w trzech prostych krokach stworzyć własną stronę internetową. Zaprojektowanie strony dostosowanej również do urządzeń mobilnych zajmuje tylko 10 minut i odbywa się przy pomocy specjalnego kreatora.
Warszawa, 19 czerwca 2017 r. – To, czy firma będzie w stanie przedstawić swoją ofertę nowym klientom, jest kluczowym czynnikiem dla jej dalszego rozwoju. Warto zwrócić uwagę, że aż 55% Polaków właśnie w sieci znalazło produkt, który następnie kupiło. Coraz częstsze wykorzystanie przez konsumentów internetu w trakcie procesu zakupowego powoduje, że wirtualnie nieobecne przedsiębiorstwa tracą klientów. Jak wynika z badania Eurostat, aż ⅓ spośród małych i średnich przedsiębiorstw zatrudniających więcej niż 10 osób nie posiada strony internetowej. W przypadku mikroprzedsiębiorstw udział ten jest jeszcze mniejszy. Według właścicieli firm głównymi barierami stojącymi na drodze do utworzenia strony internetowej są: duże koszty oraz skomplikowanie i czasochłonność procesu jej budowania.

Pomoc na start
Teraz przy pomocy usługi Google Moja Firma właściciele firm mogą zaprojektować własną, dostosowaną do urządzeń mobilnych stronę internetową bezpłatnie, prosto i szybko. Przedsiębiorcy mają także możliwość korzystania z bezpłatnej platformy edukacyjnej internetowerewolucje.pl, zawierającej kursy online pomagające wykorzystać potencjał internetu niezależnie od wyjściowego poziomu umiejętności czy celów biznesowych. Google zapewnia także mikro, małym i średnim firmom bezpłatne konsultacje z doradcami Internetowych Rewolucji. W Polsce działa już 30 doradców, którzy gwarantują pomoc w zaprojektowaniu indywidualnego planu działania przedsiębiorstwa w internecie na podstawie analizy jego potrzeb i dotychczasowej obecności w sieci. Doradcy są także dostępni w razie potrzeby konsultacji na etapie wdrażania wypracowanych rozwiązań – takich jak założenie strony internetowej, rozwój obecności w mediach społecznościowych, czy wykorzystanie potencjału reklamy w internecie.
Bezpłatna strona internetowa
Do utworzenia strony poprzez usługę Google Moja Firma wykorzystywane są dane z wizytówki firmy w Google oraz jeden z przygotowanych wcześniej projektów graficznych. Kiedy witryna jest już gotowa, jej adres wyświetla się w wynikach wyszukiwania oraz na Mapach Google – także na smartfonach – dzięki czemu nawet najmniejszy biznes może zostać odnaleziony przez potencjalnych klientów. Przykładowo kiedy konsument znajduje się poza domem i szuka na smartfonie miejsca na obiad, najprawdopodobniej wybierze lokal, który ma swoją stronę internetową, a dzięki wizytówce w Google będzie go można łatwo odnaleźć w wyszukiwarce oraz na Mapach Google.
Zaprojektowana strona będzie poprawnie wyświetlać się na wszystkich urządzeniach, pozwalając wyróżnić się w internecie dzięki stworzonemu przez przedsiębiorcę opisowi, wybranym zdjęciom czy indywidualnemu adresowi WWW w domenie .business.site, który można dodatkowo umieścić na wizytówce czy pozostałych materiałach reklamowych.Klienci uzyskają przejrzyste wskazówki dojazdu, więc z łatwością dotrą na spotkanie lub odwiedzą sklep stacjonarny, a także będą mogli zadzwonić do firmy poprzez jedno dotknięcie, kiedy przeglądają stronę na swoim smartfonie. Samo zarządzanie stroną jest możliwe z każdego urządzenia i tym samym z każdego miejsca, a zmiana np. danych kontaktowych czy godzin otwarcia w usłudze Google Moja Firma spowoduje także automatyczną aktualizację tych informacji na stronie firmy.
Jak dalej prowadzić działalność w sieci?
Strona stworzona przy pomocy usługi Google Moja Firma jest od razu przygotowana do działań reklamowych w internecie – oznacza to, że po jej założeniu można również rozpocząć kampanię w AdWords Express, zautomatyzowanej i uproszczonej wersji AdWords, która doskonale sprawdzi się w przypadku małych przedsiębiorstw. Pojawienie się strony w wynikach wyszukiwania (lub dzięki reklamie bezpośrednio nad nimi) po wpisaniu przez użytkownika określonych słów kluczowych znacznie poprawi widoczność firmy w internecie i pozwoli wyróżnić się na tle konkurencji. Efektywność takiej formy promocji jest dobrze widoczna w przypadku warszawskiej restauracji Spring Roll, której właściciele zdecydowali się na wykorzystanie AdWords Express. Dzięki temu już po roku działalności mogli zaplanować otwarcie kolejnego lokalu.
Warto zwrócić uwagę, że aż 56% Polaków korzysta z wyszukiwarki w trakcie podejmowania decyzji o zakupie, a każdego miesiąca na całym świecie Google umożliwia wykonanie setek milionów telefonów do przedsiębiorstw oraz wizyt na ich stronach. Oznacza to, że tworząc darmową stronę internetową z Google małe firmy zyskają szansę na dotarcie do swoich potencjalnych klientów akurat w momencie, w którym Ci potrzebują ich produktu lub usługi.
Przedsiębiorcy mogą również stale dokształcać się w kwestii dalszego prowadzenia działań w sieci za pośrednictwem wspomnianej już platformy Internetowych Rewolucji. Materiały edukacyjne zawierają 23 tematy podzielone na 89 lekcji, dotyczących m.in. obecności i reklamowania się w wyszukiwarce, mierzenia ruchu na stronie czy sprzedaży usług i produktów online. Dzięki wsparciu Google, utworzeniu strony internetowej, kursom online i spotkaniu z doradcą, polski przedsiębiorca zyska możliwość pełniejszego wykorzystania potencjału, jaki daje mu internet.
O tym, jak stworzyć stronę internetową na podstawie wizytówki firmy w Google, można dowiedzieć się pod adresem:google.pl/business/how-it-works/website/
Więcej informacji na temat Internetowych Rewolucji dostępne jest natomiast na stronie: internetowerewolucje.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Pięć błędów w oświetleniu powierzchni handlowych Nowyoutsourcing.pl

Pięć błędów w oświetleniu powierzchni handlowych

Już wkrótce serwis Runmageddon w nowej odsłonie Nowyoutsourcing.pl

Już wkrótce serwis Runmageddon w nowej odsłonie