w

Comarch opracował system IT do obsługi programu lojalnościowego w Hudson’s Bay

program lojalnościowy comarch

W związku z planowanym otwarciem przez sieć Hudson’s Bay 17 domów towarowych w Holandii, firma podjęła współpracę z Comarch na opracowanie nowego programu lojalnościowego dla swoich klientów. Comarch, jeden z wiodących dostawców rozwiązań IT do zarządzania lojalnością i budowania zaangażowania klientów oraz producenta systemów Smart Retail, został wybrany ze względu na dużą wiedzę marketingową i biznesową w przemyśle detalicznym oraz obecność w regionie Beneluks.

Comarch będzie odpowiedzialny za wdrożenie platformy do zarządzania lojalnością klientów oraz uruchomienie aplikacji mobilnej na rzecz HBC. Start programu planowany jest na okres otwarcia sklepów Hudson’s Bay, który przypada w sierpniu. Aplikacja mobilna jest już dostępna w AppStore i GooglePlay.

Comarch dostarczy kompletną platformę dla programu lojalnościowego holenderskiemu oddziałowi firmy Hudson’s Bay. Firma potrzebowała narzędzia umożliwiającego pozyskanie jak największej liczby nowych klientów, prowadzenie spersonalizowanej komunikacji z klientami oraz świadczenie usług. Rozwiązanie Comarch pozwoli Hudson’s Bay gromadzić istotne dane o klientach, dotyczące ich preferencji w zakresie marek, produktów i kanałów komunikacji w celu dalszego personalizowania ofert lojalnościowych.

Program lojalnościowy Hudson’s Bay zostanie zbudowany na platformie Comarch do zarządzania lojalnością, obejmującej kilka nowatorskich technologii, takich jak usługa umożliwiająca dostosowanie wiadomości do lokalizacji klienta, beacony i powiadomienia push. Sercem całego projektu jest nasz system lojalnościowy (Comarch Loyalty Management) uzupełniony o mobilną aplikację, która ma być kluczowym kanałem komunikacji między marką, sklepami, pracownikami i klientami. Opracowane zostaną także narzędzia dedykowane dla HBC, w tym mobilny kalendarz wydarzeń, umożliwiający klientom zarezerwowanie spotkań z wybranym konsultantem ds. sprzedaży lub stylistą. Jest wiele innych „niespodzianek”, ale nie można ich jeszcze ujawnić przed wielkim otwarciem – mówi Joanna Gawęda, dyrektor konsultingu w Comarch.

 

Kim jest mityczny influencer?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

e-commerce

Polski e-commerce [badania]

Jak małe firmy mogą rozwinąć sprzedaż za granicą? Nowyoutsourcing.pl

Jak małe firmy mogą rozwinąć sprzedaż za granicą?